Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers buiten , geur ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflowers buiten , geur ?

    Korting op 420shop
    hallo , ik ben van plan om deze zomer wiet te kweken in mijn tuin , maar mijn buren mogen er geen last van hebben ( geur).
    ik wou ev. eerst 3 x big bang autoflowers zetten , dat die al klaar zijn tegen de festivals !!
    en ev. nog 2x powerplant zetten.

    zou je die autoflowers zo goed ruiken , als ze in bloei staan ?

    allesins bedankt voor te reageren. peace

    #2
    Re: autoflowers buiten , geur ?

    Die zal je zeker gaan ruiken.

    Comment


      #3
      Re: autoflowers buiten , geur ?

      aah merci voor het snelle antwoord , mss een zoeken voor andere locatie buiten.
      weet je mss ev. tips voor de geur ?
      of denk je dat de buren er geen last zullen van hebben , of de geur niet herkennen ?
      allesins bedankt voor het snelle antwoord

      Comment


        #4
        Re: autoflowers buiten , geur ?

        Ik denk het laatste , dat je buren er geen last van zal hebben en de geur niet herkend


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: autoflowers buiten , geur ?

          als het de enige geur is die je in je tuintje produceert ..ja dan is er wel fikse kans op ontdekking natuurlijk. Dus zet er wat bij wat ook ruikt, maskeer de geur of vul hem aan met wat bloeiend spul. Van bloemetjes worden mensen blij, ze verklaren luchtjes en mensen moeten zelf al beter weten willen ze een onderliggende geur kunnen spotten. Vul het verder aan met wat keukenkruiden als basilicum etc en je hebt een prima cover up voor een set autoflowers die probleemloos kunnen afbloeien.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: autoflowers buiten , geur ?

            Yup je buren gaan het ruiken das een FEIT autoflowers ruiken zelfs heel sterk zeker tegen da je ze kan gaan oogsten en Nee je kan niks tegen de geur doen
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: autoflowers buiten , geur ?

              En om Bella stiekem even aan te vullen: Ja, ze gaan die geur zeker herkennen.
              (Althans, daar moet je vanuit gaan)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: autoflowers buiten , geur ?

                zorg dat de andere buren wat planten in de tuin hebben anders ... kan je het mooi aan hun wijten mocht er iemand miepen over luchtjes
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: autoflowers buiten , geur ?

                  als je zegt dat autoflowers veel ruiken , zou het dan ev. een oplossing zijn om een powerplant buiten te zetten of zou deze meer ruiken dan bv 5x big bang autoflowers, onze buren hebben kinderen , kan nuttige info zijn , moesten ze ev. de geur dan rapper zien als overlast.

                  of weet er iemand bepaalde planten die weinig geur afgeven ?
                  ongeloofelijk bedankt voor alle nuttige info !
                  Last edited by rastajunkie; 30 November 2011, 16:08.

                  Comment


                    #10
                    Re: autoflowers buiten , geur ?

                    pp ruikt ook, en waar AF-jes nog mooi klein en compact kunnen zijn, pp buiten is dat niet (4 stuks dit jaar vulden 12m2 en 2m hoog ondanks serieus toppen, buigen en knakken)
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: autoflowers buiten , geur ?

                      koop een zak hennep vogel zaad. pleur dat gedurende de lente bij al je buren over de de schutting. handje hier handje daar, lalalala!!!
                      vervolgens ook een handje bij jou in de tuin in een hoekje en in een ander hoekje wat autoflowers. je kan alles afschuiven op een 14 jarige grapjas die de buurt treitert en jij kweekt gewoon je wietje

                      Comment


                        #12
                        Re: autoflowers buiten , geur ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door borklots View Post
                        koop een zak hennep vogel zaad. pleur dat gedurende de lente bij al je buren over de de schutting. handje hier handje daar, lalalala!!!
                        vervolgens ook een handje bij jou in de tuin in een hoekje en in een ander hoekje wat autoflowers. je kan alles afschuiven op een 14 jarige grapjas die de buurt treitert en jij kweekt gewoon je wietje
                        Met als gevolg dat heel de wijk vol met mannetjes staat en jij alleen maar zaadjes kan roken.

                        Er is gewoonweg geen oplossing voor dit probleem.
                        Het is accepteren dat ze ruiken of geen planten zetten.
                        Als je ze niet te dicht bij de buren hun tuin zet zal het meevallen.
                        Alhoewel je mijn planten 2 huizen verder al rook als je voorbijkwam.

                        Comment


                          #13
                          Re: autoflowers buiten , geur ?

                          phaha xp ik heb een kennis en mag daar paar planten laten (buiten) ze hebben een heel grote tuin.
                          iemand lekkere soorten voor buiten die relatief vroeg klaar zijn ?

                          Comment


                            #14
                            Re: autoflowers buiten , geur ?

                            Jahoor, doe mij er maar een paar.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: autoflowers buiten , geur ?

                              m'n vriendin houdt erg van buitenlucht en is retesnel klaar ...
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X