goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sand
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2011
    • 5

    #1

    goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

    Korting op 420shop
    hallo

    ik wil volgend jaar een guerilla buiten kweek gaan doen.
    nu is mijn vraag wat is goed zaad voor buiten kweek ?
    en wat zijn jullie ervaringen?
  • Modest
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1390

    #2
    Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

    Powerplant, Ierdbei, Heribei, Deense soortjes, ... Check gewoon hier eens rond
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment

    • LazyAssGrower
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2010
      • 146

      #3
      Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

      voor een guerilla buiten kweek zou ik voor de autoflowering gaan :

      - snel klaar
      - worden niet zo groot dat iedereen het kan zien
      - door dat er minder opbrengst aan de autoflowering plant komt zal het ook minder ruiken voor ongewenste personen

      Maarja als je bedenkt dat je 3 x een oogst kan doen in 1 zomer met een autoflowering plant en een gewone plant 1 x per zomer.
      Dan zou ik zeggen, zet er een paat neer ? mochten bijvoorbeeld de eerste 5 planten een goede oogst zijn dan zou ik het zeker nog een tweede keer proberen om er weer 5 planten neer te zetten. *(correct me if i'm wrong)*
      En als tip zou ik het plantje bijv thuis voorgroeien want anders word hij snel opgegeten door dieren enz.
      Last edited by LazyAssGrower; 7 December 2011, 18:14.

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

        Zie topic van Vale,

        Deense soorten, Red Escape en natuurlijk autoflowers

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • sand
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2011
          • 5

          #5
          Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

          okeee!

          en wat zijn dan een beetje de soorten die goed tegen schimmel kunnen?
          ik had zelf al een beetje rond gekeken en kwam bij deze 2 zaden terecht
          -ams greenhouse
          -the church greenhouse

          iemand anders nog meer tips?

          Comment

          • stiekel
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 224

            #6
            Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

            ik ben een Durban Poison liefhebber voor buiten en is ook een vroegbloeier en polm gold mijn favorieten

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

              Als je nou eens begint met hier te lezen ?
              Daar staan ervaringen beschreven, en je kunt er ook foto's zien.
              Kun je vast wel wat mee toch ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • sand
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Nov 2011
                • 5

                #8
                Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

                Okee bedankt iedereen voor de tips

                Comment

                • tjapado
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2011
                  • 132

                  #9
                  Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

                  De ierdbei en redescape van omni geloof ik staan op www.growshopmarktplaats.nl

                  Kan zelf bevestigen dat de ierdbei een erg goede keus is. geen fluffy rotzooi zo als mijn ervaring is met veel Denen. Wat de Denen betrefd is de old farmer nepal een goede keus afgaande op compacte toppen.

                  Heb toevallig zelf de ams en the churge alle bij in het verleden in de mijn tuin gehad. De Ams vond ik wat een matige op brenger the churge kwam meer van af maar was ietsje minder stoned.

                  Groeten.
                  Last edited by tjapado; 16 December 2011, 20:51.
                  Eigen gekweekte zaden






                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #10
                    Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

                    niet ieder zaadje word 'n grote boom...
                    daarnaast speelt bij outdoor grows nog altijd het klimaat 'n hele belangrijke rol.
                    het ene jaar zal mooiere toppen opleveren als 'n regenvolle zomer zoals dit jaar.
                    egaal welk zaad je hebt gehad dit jaar, er zullen maar weinig mensen zijn die 'n echte vette oogst hebben gehad.
                    diegene die spreken over 'n vette ooogst, hebben of geluk of bluffen alleen maar.....
                    het is makkelijk gezegt dat bepaalde zaden slecht zijn maar het is moeilijker om zelf de oorzaak ervan te bepalen!!!

                    grtz, angel777

                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • tjapado
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2011
                      • 132

                      #11
                      Re: goed zaad voor buiten kweek? graag jullie mening

                      Daar heb jij enig zins gelijk in angel. Het weer is heel belangrijk. Maar hoe was het weer deze zomer ? Ik heb toch mooie compacte toppen kunnen oogsten van de oldfarmer nepal



                      Groeten
                      Eigen gekweekte zaden






                      Comment

                      Bezig...