vragen van beginner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dett3r

    #1

    vragen van beginner

    Korting op 420shop
    dag allemaal, ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes.
    Ik heb al veel topics gelezen, maar toch vind ik geen antwoorden op mijn vragen.
    Ik zou namelijk deze zomer voor het eerst een plant willen voor mezelf.
    mijn vragen zijn:
    1) welke soort(en) zou ik het best pakken? Ze mogen niet te lang groeien. (heb al gehoord van Church)
    2) welke plaats is ideaal als je ouders er niet achter mogen komen? (zonder het risico dat anderen je planten vinden)

    thanks!

  • dett3r

    #2
    Re: vragen van beginner

    iemand?

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: vragen van beginner

      Met enig zoekwerk op dit forum vind je het antwoord op alle vragen. Alleen dat met je ouders zul je zelf moeten oplossen: mijn meerderjarige kinderen laten zich door mij de wet niet voorschrijven. Trouwens, dat zou ik zelf niet eens willen. Ik ga er van uit dat ze oud en wijs genoeg zijn om voor zichzelf te beslissen. Als jij en je ouders daar anders over denken dan ligt dat buiten de invloedssfeer van dit forum.
      Last edited by Xtreme; 28 December 2011, 12:32.

      Comment

      • dett3r

        #4
        Re: vragen van beginner

        Ik ben indd meerderjarig, maar toch zouden men ouders dit afkeuren. Ik woon ook nog bij hun, vandaar.
        Ik heb iets gevonden over autoflowers. Deze geven veel mindere oogst omdat deze veel kleiner blijven, maar kan ik deze dan ook vroeger oogsten? bv juli-augustus?

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #5
          Re: vragen van beginner

          Autoflowers zijn na ongeveer 12 weken rijp. En inderdaad: ze blijven klein en vallen dus niet zo op als wietbomen van 2,5 meter.

          Comment

          • dett3r

            #6
            Re: vragen van beginner

            Zouden ik tegen augustus een rookje kunnen zetten als ik ze plant in april? Is dit niet te vroeg/gevaarlijk voor de plant om kapot te gaan ?

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #7
              Re: vragen van beginner

              Je kunt eventueel ontkiemen op een vensterbank en na de ijsheiligen buiten zetten. Tenzij je ook niet mag ontkiemen binnenshuis: ouders met bekrompen inzichten moeten beseffen dat hetgeen door hun verboden wordt toch stiekem wordt gedaan. Ik blowde niet stiekem en wilde niks van het geloof van mijn ouders weten: dus ben ik op mijn 16e jaar op mezelf gaan wonen. Als je voor je eigen studie moet werken wordt je redelijk onafhankelijk.

              Comment

              • stiekel
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 224

                #8
                Re: vragen van beginner

                zet anders een paar plantjes guerilla of bij een oom of tante of bij een kennis

                Comment

                • dett3r

                  #9
                  Re: vragen van beginner

                  als je nu kijkt naar het weer kan je nu al ontkiemen :') deze winter heeft het nog niet eens gevroren (kan wel nog komen in januari/februari/maart).
                  Ja ik ga het waarschijnlijk bij een kennis zetten. Ik heb ook al gekeken voor Guerilla, maar is dit niet riskant voor uw plant te verliezen aan anderen? Uw plant staat namelijk gewoon in een veld waar iedereen aankan.

                  Comment

                  • Xtreme
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 4271

                    #10
                    Re: vragen van beginner

                    Nu al ontkiemen en pas begin tot half mei buitenzetten? Met 16 weken kalenderleeftijd zijn je planten van ouderdom gestorven. Doe toch eens normaal man!

                    Comment

                    • tumble trimmert
                      Banned
                      • Mar 2010
                      • 3610

                      #11
                      Re: vragen van beginner

                      als jij 18 dan ben ik 500

                      Comment

                      • dett3r

                        #12
                        Re: vragen van beginner

                        sarcasme kennen jullie niet zeker?

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: vragen van beginner

                          Pas op met woorden als sarcasme: die bestaan namelijk uit meer dan twee lettergrepen. Dus wil je dat soort woorden alsjeblieft nooit meer gebruiken?
                          Last edited by Xtreme; 29 December 2011, 10:34.

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #14
                            Re: vragen van beginner

                            Je vragen zijn voor nu voldoende beantwoord.
                            Lees het forum en met name de Guerrilla en de Buitenkweek secties maar eens goed door voor je verdere vragen gaat stellen. De antwoorden staan reeds op het forum.....
                            Succes.

                            Comment

                            Bezig...