Wanneer buiten beginnen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tjapado
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 132

    #16
    Re: Wanneer buiten beginnen ?

    Ik hou er zelf ook wel van om vroeg te beginnen, eind maart begin april. Kan wel veel werk met zich mee brengen als het gaat vriezen. Moet alles savonds naar binnen en sochtends weer naar buiten.

    Groeten
    Eigen gekweekte zaden






    Comment

    • Helghast
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 125

      #17
      Re: Wanneer buiten beginnen ?

      Met autoflowers wel uitkijken, wanneer deze niet genoeg daglicht krijgen (vooral in het begin) merkt je dat flink in de oogst. Ik heb vorig jaar mijn auto's veel te vroeg geplant (half maart) en heb toen een zeer tegenvallende oogst gehad.

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #18
        Re: Wanneer buiten beginnen ?

        ik begin morgen gewoon al,gewoon veel zuipen dan blijf je warm.

        Comment

        Bezig...