Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogst lowryder 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Oogst lowryder 2

    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
    (...) in dat bos lopen soms ook wandelaars, en dus heb ik liever een klein plantje (...)
    Je bent je ervan bewust dat wietplanten in een bos een flinke wietgeur verspreiden ?
    Staat straks de hele plaatselijke gendarmerie het bos uit te kammen daar.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Oogst lowryder 2

      Ja dat besef ik me wel hoor maar aangezien er ook andere mensen komen, kunnen ze niet zeggen dat ze van mij zijn en het is op een openplek waar de zon goed bij kan, en om daar te komen, laten we het erop houden, dat geen enkele wandelaar daar naar toe gaat ik wil gewoon een 5 kleine plantjes, die toch redelijk wat opbrengen wat is de beste AF plant met de hoogste opbrengst, en waar je high van word, dus niet stoned Ik vind het echt heel leuk dat jullie allemaal de tijd nemen om een goed antwoord te geven heel erg bedankt daarvoor

      Comment


        #18
        Re: Oogst lowryder 2

        om high te worden moet je de plant eerder oogsten.hoe langer die staat hoe stoneder je er van word.

        Comment


          #19
          Re: Oogst lowryder 2

          Ohh bedankt dat wist ik niet!Ze zeggen dat je moet oogsten als 80% bruin word, als ik er high van wil worden wanneer moet ik dan oogsten?Ohh en ik heb er voor gekozen lowryder2 3 zaadjes te nemen, en dan nog 3 zaadjes van een andere AF, maar die weet ik nog niet, misschien de ak47

          Comment


            #20
            Re: Oogst lowryder 2

            de ak 47 zou groter dan normaal moeten worden.zou voor 50 % bruin gaan,maar met een loep kun je zien of de hars klieren helder amber of donker worden.

            Comment


              #21
              Re: Oogst lowryder 2

              Je kunt 100 gram met een autoflower behalen, maar dan moet je alles goed doen. En de plant moet direct na het ontkiemen in de volle grond. Niet gaan overpotten dus, want het leven van een Auto is al zo kort. Daarnaast moet de penwortel lekker diep en vooral breed kunnen groeien.

              Dus eerst je spot voorbereiden met de juiste aarde, voldoende lichtval e.d.
              Daarna ontkiemen en direct in de volle grond zetten, zodat ze een groeispurt kunnen maken.
              Eerste weken geen voeding geven, want zit al voldoende in je aarde. Hooguit op het eind voeden of PK13\14 of andere to bevorderaar gebruiken.

              En ja, je bent altijd afhankelijk van het weer en dat was afgelopen jaar niet best.

              Maak meerdere spots, dan ben je niet afhankelijk van 1 plekje die mogelijk wordt gevonden.

              Comment


                #22
                Re: Oogst lowryder 2

                Da's inclusief kluit dan, die 100gr ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: Oogst lowryder 2

                  Okee dankje voor de tip Ik neem 3 lowryders 2 en ik tijfel nog tussen quick one, royal automatic en green o matic. Heeft iemand ervaring met deze?

                  Comment


                    #24
                    Re: Oogst lowryder 2

                    Je kunt blijven lachen om jou QnQ, haha!
                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: Oogst lowryder 2

                      Mijn maximale oogst van een autoflower was 35 gram droog.

                      Comment


                        #26
                        Re: Oogst lowryder 2

                        Ik weet dat je om mij kan lachen man ^^

                        Comment

                        Bezig...
                        X