Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan een helicopter wiet planten zien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

    Ik heb hier stuk of 6 plantjes buiten staan, serieuse van ander halve meter, staan wel wat in een grote tuin maar vallen niet zo fel op, er is wel een helikopter al een goed uur heen en weer zeer laag aan het vliegen. Paranoia gevoelens :s

    Comment


      #17
      Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

      Maak je niet zo druk Wolf92!!!!

      Het zou zonde zijn van de wiet, maar voor de rest......

      Wat willen ze zeggen: "Dat mag je nooit meer doen jongeman".

      Jij luistert toch niet!!!!

      Comment


        #18
        Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

        Haha is goed, lijkt me weinig waarschijnlijk dat ze op die manier komen, huiszoeking en het is zo gebeurd, waarschijnlijk jarloerse mensen die ze wouden stelen. Is ondertussen wel weg (y)

        Comment


          #19
          Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

          Ik snap geen hout van je redenering, Wolf92. Met een helicopter 1 uur het luchtruim kiezen kost al snel 500 tot 600 euro. Zouden er nu echt jaloerse mensen zijn die 500 euro uitgeven om een helicopter te huren teneinde een paar buitenplantjes te stelen? Ik zie het al voor me: ik huur een helicopter en zeg tegen de piloot: cirkel maar wat rond, want ik ben jaloers op mensen die wat wietplanten buiten hebben staan en die wil ik gaan stelen. Met alle respect, maar ik vind je opmerking uiterst onnozel.

          Comment


            #20
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #22
                Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                ik heb zelfs mn twijfels over warmtescans met een helikopter.
                in rotterdam zitten (schat ik) 3000 hokken.
                dan vliegen ze met een helikopter over en iedereen wordt para.
                een week later worden er een paar gepakt en dan ligt het daar aan.
                nou denk ik toch dat als het echt zo zou zijn dat ze met een heli scannen dat er dan toch 1 keer per jaar
                80% nat gaan.
                als er getipt wordt en ze hebben het vermoeden komen ze wel met een handscanner even kijken
                en het industrieterrein hier wordt ook 1 keer per jaar uitgekamt
                maar dan zie je ook echt 40 man heel de dag met handscanners rond lopen en alle gevels afzoeken.
                waarom zouden ze dit doen als ze ook een heli hebben met een thermische scan??
                daarom heb ik mn twijfels, mischien dat iemand me andere gedachten kan brengen

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                  Er hangt hier dagelijks een helicopter uren boven mn huis en het staat er nog steeds..
                  9 van de 10 keer zijn ze op zoek naar een nooit gespoorde medelandert.

                  Als ik heel goed kijk zie ik die piloot soms zelfs zn duim opsteken, zo van; mooi gedaan jongen!

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                    een helikopter die laag vliegt en blijft hoveren op een plek betekent in veel gevallen binnenkort een zendmast in je achtertuin. die zijn dan aan het meten.
                    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                    Say Cheese !!



                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                        Het topic gaat niet over de CannaChopper Renhaze.
                        Een beetje politieheli heeft een warmtebeeldcamera eronder hangen.
                        Als ze over een wijk vliegen op zoek naar de zoveelste ontvluchtte tasjesdief zal een kwekerij best opvallen.
                        Als je ziet dat ze ook konijntjes in een weiland kunnen waarnemen moet een uitblaas van een 600W lampje ook zichtbaar zijn, de vraag is of het prioriteit heeft.
                        De grootste schuldige is de onvoorzichtige kweker zelf. Als je ziet dat M vorig jaar ruim 7500 telefoontjes heeft gehad ivm drugs.

                        Er zijn in Nederland ook gemeentes die warmtemetingen uitvoeren van hele wijken en in beeld brengen.
                        Als je in zo'n gemeente woont kun je soms zelfs je eigen warmtebeelden op internet bekijken ! (linkje)
                        Of het verkondigde doel de echte reden is zet ik ook ?? bij.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                          cannibis-300x272.jpg
                          Met buitenwiet heb je voor een warmtebeeldcamera niks te vrezen.

                          15815.jpg

                          Tegenwoordig gebruiken ze zelfs geen helicopters meer, maar gebruiken ze satellieten (om in Limburg) buitenwiet op te sporen.
                          bron: http://www.nu.nl/binnenland/2677382/...etplanten.html

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                            Ahja, het ging over buitenplantenfacepalm.gif
                            Nahja, die zien ze inderdaad omdat het altijd afwijkt van de rest van de omgeving.
                            Zou je 5 hectare vol zetten valt het minder op..voor de heli.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                              Als je goed kijkt op Google earht dan vind je ze zelf ook


                              Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

                                Echt niet, guerilla onzichtbaar verklaart..

                                Comment

                                Bezig...
                                X