Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten in buiteland. S.O.S.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten in buiteland. S.O.S.

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben in het groeien nogal een rookie dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik woon in portugal op het kamp en ik was begonnen met wt saadjes waarin dus 2 vroutjes uit kwamen, het ging heel goen todat ze nogal geel werden... we wisten niet of dat kwam door dat hte savonds wat te koud was of dat we te weinig of te veel water gaven... ik heb dus wat toppen van de een af gehaald en de andere heb ik wat geele blaere weg gehaald.

    de toppen die ik nu aan het drogen ben worden nu donker groen en beginnen nogal hard te worden... waneer is de magelijkheid dat ik ze kan roken ??
    ik weet begod niet wat voor een plant het is dus daar hoeven jullie niks over te vragen.

    ik zou het ook erg waderen of iemand me ook een beetje stap voor stap kan helpen wat ik eigelijk moet doen, zodat ik dus voor volgend jaar beter ben bereit/ of voor in de nabije toekomst. in iedergeval , alvast bedankt.
    Sil

    #2
    Re: buiten in buiteland. S.O.S.

    oke man je kan het roken als je de takjes kan breken

    hoe begin je het best?
    ergens in maart kan je beginnen met ontkiemen(let op plant zal dan uiteindelijk groot zijn )
    bestel je zaden en laat ze ontkiemen in een schaaltje met natte doekjes of watten.
    als er een wit worteltje aankomt dan is het tijd om ze te planten laat het worteltje voroal niet te lang worden!
    je pakt ene klein potje en maakt een kuiltje van een hale tot een centimeter diep leg het zaadje erin en doe er wat aarde over
    rustig wachten (zorg dat de grond vochtig is) en een dag of 2 later zou het plantje zichtbaar moeten zijn.
    gwn laten groeien regelmatig overpotten en dergelijke.
    mogelijkheid tot voeding het kan zijn dat je plant nu te weinig voeding heeft dus bijvoeden met voeding die vooral p(fosfor) en k(kalium) bevat.
    en dan wachten tot ze oogstrijp zijn.

    hoe kan je zien wnr je moet oogsten?
    kijk naaar de trichomes(kristallen) als deze milky tot amber kleurig beginnen te zien oogsten. zoek anders bij de zoekfunctie nog wat op
    hopelijk ben je er wat mee!
    grtz

    Comment


      #3
      Re: buiten in buiteland. S.O.S.

      naar de trichomes?? ...... o.O' wat is dat eigelijk :s

      en als je wiet aan het drogen bent, moet je dan w8en tot dat de stengel bruin word of moet het groen blijven??

      Comment


        #4
        Re: buiten in buiteland. S.O.S.

        (TRICHOMES)

        christallen

        dat zijn van die inimini glimmende christallen die op je toppen en bladeren zitten als je het aanraakt dan is het plakkerig

        Comment


          #5
          Re: buiten in buiteland. S.O.S.

          de kleur zal gewoon groen blijven je kan het smoken wanneer je de takjes kan breken
          grtz

          Comment


            #6
            ja maar dat is juist het probleem... ik heb deze ofgeknipt omdat de plant te weinig energie had ... hij ging gewoon langsaam dood ... =( dus mijn fraag is ... denken jullie dat ik dit kan roken? eneee ... geen enkel blad plakte ... o.o'

            en ik ben dus in nl geweest en heb wat saadjes gekocht en meegenomen, op de agterkant staat een stip bij NL/Haze, ik kan die gewoon als alle andere behandele ?
            Last edited by Sil; 7 October 2008, 01:25.

            Comment


              #7
              1 plant heeft het nog een beetje overleefd, hij heeft alleen nog maar van die klijne bosjes blaadjes, maar er zitten well kristallen op en het begint een beetje te plakken.
              waneer kan ik hem nao dan kaal plukken en relaxxen.

              Comment


                #8
                Zou je een foto kunnen maken misschien?
                Hoelang hebben ze eigenlijk gestaan?

                Comment

                Bezig...
                X