kan ik mijn plantjes nog laten staan?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hobbyist
    Banned
    • Oct 2008
    • 605

    #1

    kan ik mijn plantjes nog laten staan?

    Korting op 420shop
    mijn buitenkweekje, 3 planten (soort onbekend) is eigenlijk nog niet helemaal volgroeid.. heb geen mogelijkheid om te overkappen.. zou ik ze nog een weekje kunnen laten staan of word dat gevaarlijk??

    en zou ik misschien 1 plant in mijn kweekkastje over kunnen zetten om hem helemaal te laten volgroeien??

    alvast bedankt

    groet
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Ze zijn nog niet helemaal volgroeid? Uitgebloeid zul je waarschijnlijk bedoelen?

    Tot woensdag krijgen wij hier, in NL, nog redelijk goed weer. Dus dat zou eventueel kunnen. Echter denk er wel aan dat je je plantjes niet te lang moet laten bloeien, dan zal de kwaliteit afnemen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    Bezig...