temperatuur

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • reapx
    Retired
    • Mar 2012
    • 5

    #1

    temperatuur

    Korting op 420shop
    wel ik heb onlangs van men broer gehoord dat ik men planten nu buiten kan zetten maar het is zo een 6 graden snacht +-
    gaan ze daarvan kapot gaan of valt dat wel mee
  • Gio5000
    Expert Stoner
    Member
    • Dec 2011
    • 79

    #2
    Re: temperatuur

    gaan ze kapot van
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: temperatuur

      Kan gerust nog nachtvorst geven tot half mei.

      Comment

      • Ventje
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 960

        #4
        Re: temperatuur

        Als je weet wat je doet dan kunnen ze al naar buiten met dit weer
        Maar als je niet precies weet van hoe en wat kun je beter wachten

        Als je B.V. zorgt dat s'avonds je wortels warm blijfen dan kunnen ze nu al lekker naar buiten


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #5
          Re: temperatuur

          Bodemtemp uber alles!

          Smookse

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #6
            Re: temperatuur

            gewoon een geiten wollesok om de pot trekken

            Comment

            • reapx
              Retired
              • Mar 2012
              • 5

              #7
              Re: temperatuur

              okay mrci voor de reacties

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: temperatuur

                Kijk naar de licht-uren.
                Er is buiten op dit moment nog maar 12 uur licht.
                Als je geen autoflowers hebt kun je best nog een weekje of vijf/zes wachten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • reapx
                  Retired
                  • Mar 2012
                  • 5

                  #9
                  Re: temperatuur

                  ze is al 90 cm hoog als ik zolang wacht wacht me een arrestatie

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: temperatuur

                    Dan ben je te vroeg begonnen he
                    Als je ze nu buiten zet gaan ze bloeihormoon aanmaken, maar de dagen worden langer, daardoor raakt ze in de war en gaat ze door de stress blad aanmaken met minder vingers.
                    De groei stagneert en als je fem. zaad gebruikt kan door die stress zelfs de herma-factor aangewakkerd worden.
                    Het kost daarna in ieder geval een paar weken voordat ze weer normaal blad gaat aanmaken en terug in groei gaat.

                    Ze gaan er niet dood van, maar het heeft zeker geen meerwaarde als je nu al buiten begint.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Gio5000
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Dec 2011
                      • 79

                      #11
                      ???

                      Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                      Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                      Comment

                      Bezig...