Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een beginner hier! [Alles is welkom!]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een beginner hier! [Alles is welkom!]

    Korting op 420shop
    http://azarius.nl/seedshop/greenhous...enhouse_femin/


    Verder heb ik een grote tuin in een rijtjeshuis waar de zon lekker op schijnt..
    Ik heb ook nog een vraag wat de benodigdheden zijn, tuurlijk kan je guides aan mij geven om het te snappen maar toch wil ik van een wiet kweker ervaringen horen als je snapt wat ik bedoel.

    Met vriendelijke groet GucciHaze.
    Livin' the goodlife.

    #2
    Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

    Als je wiet wil roken in de zomer kan je waarschijnlijk het best autoflowers zetten, je kan ook verduisteren maar das kutwerk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

      Moet ik de plantjes gewoon in 't zonnetje zetten of heb ik er meer dingen voor nodig?



      - GucciHaze
      Livin' the goodlife.

      Comment


        #4
        Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

        welkom,het zonnetje gaat schijnen,dus goede tijd om met ontkiemen te beginnen.pak een schoon bord,en maak wat wc papier vochtig,niet een velletje maar een stuk of 10.leg het op het bord,en leg de zaadjes erop.dan nog wat vochtig wc papier er boven op,en dek het af met een ander schoon bord.over een dag of 2 a3 a 4 kun je ze in een plastic bekkertje met zaai en stekgrond planten,hebben ze bij het tuincentrum,en bij sommige growshops>.het mooiste is om er dan 24 uur per dag een tl lamp heel dicht bovenop te hangen.kleurcode 33 maken ze niet meer maar vraag naar daglicht tl,ers een van 36 watt is zat.nog geen 20 pleuro bij de gamma wel zelf snoer en stekker aanzetten.na 10 of 14 dagen,kan je ze overpotten naar lightmix,deze grond verkopen ze in de growshop,kost 8 pleuro voor 50 liter.dan nog 5 potten van een litter of 7 kopen,hebben ze ook daar,en je kan ze er dan een maand in laten groeien.daarna kan je ze overpotten in specikuipen,hoe groter hoe beter,wel gaten in de bodem maken,voor het regenwater.die van 65 liter kosten meestal rond de 8 euro.en dan vullen met allmix,dat is zwaar bemeste grond voor wietplanten kost iet van 10 pleuro de zak,batmix is ook goed.als ze in de grote kuipen staan hoef je ze zeker 5 weken niet te voeden,wat je ze dan moet geven,hoor je dan wel.laat je geen dure voeding aansmeren deze beschreven methode werkt altijd,als je maar gaten in je potten en plastic bekkertjes heb,en je planten niet verzuipt.succes ermee.

        Comment


          #5
          Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

          Mooir tips tumble, maar ik ben van plan ze direct van de 1 literpotjes naar de 45 liter pot over te zetten, zodat ze niet telkens moeten overpot worden.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment


            #6
            Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

            Handig maar, zoals poepzak200 al zegt als je van de zomer wilt roken zijn autoflower soorten het handigst, hierbij hoef je niet te verduisteren + bij goede aarde in een grote pot heb je alleen bloeistimulant nodig
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

              Oorspronkelijk geplaatst door WhiteWidow88 View Post
              Mooir tips tumble, maar ik ben van plan ze direct van de 1 literpotjes naar de 45 liter pot over te zetten, zodat ze niet telkens moeten overpot worden.
              De beste methode is die waarbij je de minste handelingen moet verrichten. Immers, elke (onnodige) handeling kan tot fouten leiden. Mijn advies luidt: stop je zaden in zaai- of stekgrond in potjes van ongeveer 1 liter. (een boterkuipje is prima). Laat de plantjes lekker wortelen en zet ze nadien in je grotere potten in gewone potgrond. Koop bij de Lidl of een soortgelijke onderneming wat biologische voedingsstaafjes en steek die na een week of 6 in de grote containersen laat de natuur verder zijn werk doen. Mocht je geld hebben probeer daarnaast een parallelkweekje met autoflowers en je hebt geheid wat te roken.

              Comment


                #8
                Re: Een beginner hier! [Alles is welkom!]

                nu ontkiemen betekend dat je ze over 3 weken buiten kan zettendaaro die tl er boven.je kan er ook op gokken dat het nu al goed gaat buiten,soms heb je geluk.

                Comment

                Bezig...
                X