m'n eerste kweekje!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • neste
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2011
    • 37

    #16
    Re: m'n eerste kweekje!

    en anders beginnen met een autoflower en dan rond juni een gewoon soortje, zou dat niet iets zijn? kun je ondertussen wat ervaring opdoen met de autoflower. En voor je 100 liter grondstof naar daar sleurt, zou je niet beter eens de grond analyseren, is het een zandgrond of kleigrond? Als de grond het toestaat kun je gerust een putje maken met 15 liter potgrond om het plantje een goede start te geven, en dan zal ze wel haar plan trekken zeker tussen de rest van het kruid?

    Comment

    Bezig...