Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te laat??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te laat??

    Korting op 420shop
    hee ik heb 10 zaadjes uit een zakje wiet en heb die eigelijk voor de grap geprobeert te ontkiemen maar er zijn er tog 2 uit gekomen dus kan iemand zeggen of het nog kan zonder lampen ik dacht zelf om te verduisteren maar kan dat nog of is de opbrengst dan maar een paar gram
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    Zo goed als onmogelijk buiten
    Perfect te doen binnen MET lampen

    Greetzzz

    Comment


      #3
      "ik dacht zelf om te verduisteren"
      Lol, verduisteren is totaal niet nodig, buiten is het nu zo'n 12 uur licht en 12 uur donker.


      Buiten gaat het moeilijk worden, denk aan de vorst enzo.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Laat ons zeggen dat het niet enkel moeilijk gaat worden maar gewoon onmogelijk. Informeer je best over het kweken van wiet buiten, je zal wel snel snappen waarom het niet meer mogelijk is

        Greetzzz

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            sorry maar ik ben vergeten tezeggen dat ik met buiten bedoel in de serre dus geen vorst
            don't drink and drive smoke and fly

            Comment


              #7
              Al is het een verwarmde serre, dan nog zou dat niet lukken. Het resultaat - als er al gaat zijn - gaat teleurstellend zijn.

              Je kan je planten vanaf april in de serre grootbrengen. Begin tot half april beginnen de meeste kwekers.

              Greetz

              Comment


                #8
                Inderdaad, de reden waardoor je ook niet in een serre kunt kweken nu: Het licht is nu ongeveer 12/12, dus 12 uur licht en 12 uur donker. Wat inhoud dat je planten zo snel mogelijk in de bloei gaan. Je kunt dus geen grote struiken krijgen..
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Dat niet alleen. De zon geeft in de winter andere stralen (heeft iets met lumen te maken denk ik) dan in de zomer, wat maakt dat je planten niet hetgene krijgen wat ze eigenlijk nodig hebben.

                  Het lukt hier met andere woorden niet in de winter.

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    ok ik zie wel hoe het gaat ik hoop er tog nog een paar gram af te krijgen
                    don't drink and drive smoke and fly

                    Comment

                    Bezig...
                    X