Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei komt maar niet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei komt maar niet

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn planten staan nu vanaf begin juni buiten en nog geen toppen. 4 Weken terug heb ik 2 van de 5 planten binnen voor het raam gezet en daar komen flinke toppen aan. Wordt het te koud buiten en heeft het nog nut om verder te gaan met de 3 buiten planten?

    Groet

    #2

    Comment


      #3
      buiten staat de klok al op 12/12 dus verduisteren heeft geen zin

      Comment


        #4
        idd, heb er niet veel vertrouwen meer in ..

        Comment


          #5
          Zou je misschien eens wat foto's willen posten? Ik kan maar niet snappen dat ze nu nog niet in bloei zitten... je bent alleszins goed op tijd begonnen ...

          Greetz

          Comment


            #6
            Hierbij de foto's



            Comment


              #7
              Kan je een close-up van de toppen nemen?

              Dat zien me er toch gezonde en grote planten uit, het blijft me een raadsel waarom die niet bloeien...

              Is er daar dichtbij een grote lichtbron die je plant haar nachtrust kan verstoren? Het lijkt wel of ze constant op minimum 18uur licht hebben gestaan, is de enige mogelijke verklaring die ik kan geven.

              Een andere oorzaak kan een soort van plantenziekte zijn die de groei of bloei stopt. Je plantjes maken dan geen toppen meer aan. Ik dacht dat Smokey hier last van had bij zijn buitenkweek, ben niet zeker.

              Greetz

              Comment


                #8
                Ga ze anders binnenkort verduisteren, dan zie je vanzelf of de oorzaak bij een of andere ziekte ligt. Wel maf dat ze zelfs nu nog niet bloeien ja..
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Er is wel een tuinlamp vlakbij, maar zoveel licht geeft deze niet.

                  Als ik ze 12-12 verduister en in me schuur zet, hoeveel dagen zal het duren voordat ik bloei begin te zien?

                  Comment


                    #10
                    Rond de 14, kan ook wat meer zijn...
                    Het is eigenlijk niet echt de moeite niet meer om te plantjes nog buiten te laten bloeien. Kan je ze op een of andere mannier niet binnen pakken en onder wat TL lampen ofzo zetten?

                    peace

                    Comment


                      #11
                      Dat zou wel kunnen, ik heb een scooterhok waar ik graag in sleutel. Daar hangen 2 lange TL buizen die goed licht geven.

                      Gewoon binnenzetten met de deur op de haak zodat er wat vers zuurstof bij komt en 12-12 verduisteren + TL licht?

                      Comment


                        #12
                        maurice je bent aan het kloten geweest net als ik

                        TL licht zal niet veel uitmaken voor de bloei, ik kan ook 2 planten weggooien vensterbank kweek noemen ze dat

                        gooner2007

                        Comment


                          #13
                          ooh ..

                          nu je het over een vensterbank hebt. ik heb 2 planten bovenstaan op de vensterbank en die bloeien wel lekker door

                          Comment


                            #14
                            echt raar ben wel benieuwd hoe dit afloopt

                            Comment


                              #15
                              Ik laat ze overdag in het daglicht staan nu het nog niet te koud is voor ze, 's avonds zet ik ze in me schuur.

                              Ik hoop dat het gaat lukken

                              Comment

                              Bezig...
                              X