Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • timmehsf
    Retired
    • Mar 2012
    • 11

    #1

    Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

    Korting op 420shop
    Ik heb ze 25 maart heb ik de zaadjes ontkiemd. ik dacht dat het wel de juiste tijd was want het was al heel erg mooi weer.
    Maar ik heb ze nu nog steeds binnen staan vanaf die tijd. ik licht ze af en toe bij. maar de blaadjes gaan nu al hangen en het steeltje is aardig lang en word zwart.
    Gaan ze nu dood?
    Ik licht ze nu bij met een tl lamp met 5 cm boven de plantjes?
    heeft iemand tips voor deze stomme beginner?

    mvg
  • Abel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 834

    #2
    Re: Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

    Wat voor tl heb je er opstaan en foto's graag

    Comment

    • vissenoog
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2011
      • 189

      #3
      Re: Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

      Ey timbo, het klinkt alsof je plantje is verzopen.
      Heb je er geen foto van
      sigpic

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

        Zet ze voor het raam of buiten neer ik heb al 4 weken planten buiten staan
        God was never on your side..

        Comment

        • daniel62638
          Retired
          • Mar 2008
          • 184

          #5
          Re: Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

          Stomme beginners zijn er nooit Beginnen is juist heel goed!

          Je bent inderdaad een beetje vroeg begonnen. Ikzelf ben nu pas voorbereidingen aan het treffen, over een maand gaan de zaadjes denk ik pas de grond in.

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: Ik ben volgens mij wat te vroeg begonnen wat nu?

            Je kan m invriezen en dan eind mei ontdooien..
            Ben je precies op tijd.

            Suc6 en Smookse

            Comment

            Bezig...