Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp gezocht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringend hulp gezocht

    Korting op 420shop
    Help het begint te vriezen buiten, En mijn buurman is komen klagen over de geur.
    Dus ik moet snel een oplossing vinden.
    Het is mijn eerste plant die ik ooit heb gezet en rook het zelfs niet
    dus is voor kameraden.
    Ken er totaal niets van, Ik weet alleen dat het Super Skunk is van Focus seeds

    De plant staat buiten in mijn tuin al sinds mei.
    Heeft enkel water gehad dus geen extra voeding.
    Eerlijk gezegd vind ik dat de plant er mooi groen uit ziet en dus gezond lijkt

    Als ik soms lees hoe andere problemen hebben met gele bladeren enzo
    niks van gemerkt;

    Ik voeg hier een paar foto's toe dat jullie kunnen zien , of ik de plant moet oogsten. Of nog moet laten staan (ondanks de koude en de buurman)

    De foto's zijn vandaag gemaakt 23 oktober 2008


    Hoop dat jullie me kunnen vertellen wat te doen, of hoe lang nog te wachten














    Groetjes

    Belgisch_limburgerke

    #2
    dat is een beste plant

    ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen aan de geur

    en ten 2e de gele bladeren kan aan duiden dat er geen voeding in je aarde meer zit
    of je plant begint af te bloeien doormiddel de laatste restjes voeding vanuit je bladeren op te zuigen

    zie ik nou soort van roest plekken op je bladeren dat kan een te kort zijn van calcium

    Comment


      #3
      Amaai ik dacht dat ik meer reactie ging krijgen!

      Ja idd een beetje roestachtige grijze bladeren maar alleen maar waar te toppen aan het bloeien zijn.

      Comment


        #4
        Ik zou een praatje maken met de buurman in kwestie en hem gewoon vragen of hij het ok vindt dat je die plantjes nog een weekje of twee-drie laat staan. Zeg hem er ook bij dat het uitsluitend voor eigen gebruik is en dat het niet je bedoeling was om overlast te veroorzaken.

        Zo gaat die persoon al minder geneigd zijn om naar de bevoegde instanties te trekken...

        Verder ziet alles er daar goed uit hoor. Geen paniek

        Greetz

        Comment


          #5
          Ik zou ook even langs de buurman gaan en hem vertelen dat ze nog maar 2 weken moeten staan en dat ze dan weg zijn en vraag hem of hij dat oke vind.
          Nu weet hij wanneer ze weg zijn en heeft hij een punt om naar uit tekijken.
          Zorg er wel voor dat hij geen last heeft van geur over last bij het drogen en bedank hem achteraf staat altijd netjes

          groetjes
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Oke dus nog een 2 a 3 weken laten staan!
            Denken jullie dan da ze rijp is voor de snoei?

            En de KOUDE dan?

            Het Buurman probleem is opgelost!!!

            Comment


              #7
              Er staat genoeg info op het forum om te bepalen of je plantjes al dan niet klaar zijn. Kijk naar de trichomes, de uitgevulde zaadzakjes, de bruine haartjes, de dichtheid en vooral hardheid van de toppen en je weet of je kan oogsten.

              Niemand kan op foto zien hoe lang een plant nog moet, daarvoor moet je ernaast staan en goed inspecteren. Needless to say dat enkel jij dat kan

              Greetz

              Comment


                #8
                Nee maar er kan wel gezegd worden , om de plant te snoeien omdat ie anders dood zou vriezen?

                Heb hem in ieder geval buiten laten staan.
                En de bladeren worden nu wel heel donker en roestachtig
                de knoppen zijn wel iets dikker geworden.

                En op 1 top zat top rot maar die heb ik geknipt en op de mest hoop gegooid!

                Comment


                  #9
                  Hier seh mannen van limburg!!! Zou ze nog even laten staan (of het moet serieus beginnen vriezen)en snoeien maar.Ben geen expert dus dont shoot me als het misloopt he Maar in elk geval een ferm plant en ziet er gezond uit.
                  Grtz Peace Out

                  Comment

                  Bezig...
                  X