Wanneer in de grond als zaadje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SpliffWiet
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2012
    • 6

    #1

    Wanneer in de grond als zaadje

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben van plan dit jaar mijn eerste wiet te kweken zelf, guerillakweek, ik kan niet thuis laten ontkiemen enzo, dus wanneer zou ik de zaadjes in de grond moeten steken en hoe diep?
    Alvast bedankt
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Wanneer in de grond als zaadje

    Nu, 1cm. ^^
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • Buizerd
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 1161

      #3
      Re: Wanneer in de grond als zaadje

      Yep.

      Slotje. ;p

      Comment

      • Helghast
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 125

        #4
        Re: Wanneer in de grond als zaadje

        zaadjes in een beker water, spa blauw heeft de perfecte ph dus een scheutje spa zou perfect zijn, zodra ze allemaal zinken wanneer je ze onder duwt zijn ze klaar om te planten.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Wanneer in de grond als zaadje

          Hij kan niet thuis ontkiemen.

          (Dat maakt me dan weer nieuwsgierig naar waar je de wiet gaat drogen)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...