Stekpotjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokalicious
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2012
    • 5

    #1

    Stekpotjes

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Het is mijn eerste buitenkweek dit jaar en ik heb mijn zaadjes in stekpotjes gestopt.
    Iemand ervaring mee? Steek ik de stekpotjes zo in de grond of haal ik de plantjes er best uit om te verpotten... Het zouden verteerbare stekpotjes zijn trouwes...
    Thx voor de hulp alvast!
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: Stekpotjes

    Stekpotjes?

    Hoebedoellu? Weblink?

    Comment

    • Smokalicious
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Apr 2012
      • 5

      #3
      Re: Stekpotjes



      Bijvoorbeeld....

      Comment

      • Buizerd
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 1161

        #4
        Re: Stekpotjes

        Aha die ken ik.
        Heb ze eens gebruikt maar ze drogen snel uit.
        Zou ze zonder potje planten, duurt toch even eer de wortels erdoor komen.

        Comment

        • Smokalicious
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2012
          • 5

          #5
          Re: Stekpotjes

          Ok, zonder it is!
          Nog 1 vraagie, ik heb de canna terra prof+ potgrond (http://www.canna.nl/terra_professional_plus)
          Heb dan ook de voeding terra box van plagron. http://www.dutch-headshop.com/nl/top...ron-p-451.html
          Volg ik het schema van de light mix of de growmix?
          Wil alleen maar het beste voor de meisjes
          Last edited by Smokalicious; 26 April 2012, 15:07.

          Comment

          • Buizerd
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 1161

            #6
            Re: Stekpotjes

            Geen idee wat er in die grond zit (of het light- of allmix is).
            Misschien iemand anders.
            gr
            B.

            Comment

            • Smokalicious
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Apr 2012
              • 5

              #7
              Re: Stekpotjes

              Ik durf wedden dat er boven de pallet waarvan ik de potgrond nam stond "guano"
              Staat wel nergens vermeld op de zak noch op internet...

              Comment

              • justforfun
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 553

                #8
                Re: Stekpotjes

                De wortels groeien door deze turfpotjes heen. Dus als dat gebeurd, gewoon met pot en al planten. Werkt goed hoor, geen wortelbeschadiging door uit het potje halen.

                Gr. JFF
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: Stekpotjes

                  Zaag even een gleuf in de bodem, als er al geen gaten in zitten.

                  Trouwens bizar dat er "NIEUW" op staat.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  Bezig...