Ik heb dus 5 zaadjes ontkiemt en nu is er 1tje afgebroken maar er zit nog een een stukje witte wortel aan zou die nog door kunnen groeien als ik die gelijk ingraaf ?
zaadje ontkiemt en gebroken
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
nee helaas te weinig voedingsopslagmogelijkheden hahahaahhahahahhahhahahh respect ommoordskunk
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
stekje - advancedstoner stekje - advancedstoner volgende keer effgoed checken wat destatus isComment
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
Is een bekende dus de status heeft er alles mee te maken het is dus meer een grap en zou graag meer een antwoord willen op mijn vraag aangezien het net gebeutrd is en geen tijd heb
the omoordskunk has spokenComment
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
Gelukkuig maar volgens mij klopte het wat ik zei OMOORDSKUNK maar mocht ik t fout hebben hoor ik dat uiteraard hgraag van je! Smoksee see you later
Comment
-
Comment
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
Hij heb er geen verstand van man dat neem ik tog niet serieus ik wil antwoord van de echte elite als die zeggen nee dan gaat het de prullebak inComment
-
Re: zaadje ontkiemt en gebroken
Wat jij wilt en een ander schrijft heb je geen invloed op, dus enige vorm van respect op iemand die reageert in je topic is niet verkeerd....met welk antwoord dan ook; take it or leave it.
En het is nog steeds niet verboden voor een stekje te reageren op een advanced stoner, houd daar rekening mee!
Comment




Comment