Nu te laat?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TTT
    Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 23

    #1

    Nu te laat?

    Korting op 420shop
    Doordat mijn zaden van dit jaar mislukt waren (enkele weken geleden ze wouden niet ontkiemen) heb k nu niets meer, is het nu te laat (qua datum) om nog opnieuw te gaan ontkiemen en planten? Dus nu bestellen overmorgen in huis en dan meteen ontkiemen! Ben ik dan te laat?
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Nu te laat?

    Nee, kan nog veel langer dan morgen of overmorgen.

    Comment

    • TTT
      Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 23

      #3
      Re: Nu te laat?

      ok wanneer is dan de uiterste datum dat het nog gezond kan? Dan ga ik nu weer bestellen.

      Comment

      • mike01
        Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 645

        #4
        Re: Nu te laat?

        normaal gesproken als je buiten in de volle grond kweekt doe je dat pas NA 6 mei. Omdat ze dan zeggen dat de vorst uit de grond is.
        Gewoon erin stoppen, niks aan de hand
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment

        • supersilverhaze
          Banned
          • Mar 2010
          • 182

          #5
          Re: Nu te laat?

          idd je bent zeker nog dik optijd als je nu ontkiemt sommige mensen planten nog in juni of zelf in begin julie nog alleeen je krijgt dan kleine planten

          Comment

          • Anonymous
            Expert Stoner
            Member
            • Aug 2010
            • 82

            #6
            Re: Nu te laat?

            Ik moet mijn zaden ook nog bestellen.
            Je bent zeker nog niet te laat!

            Het weer is nu toch slecht
            Guerilla 2012

            Comment

            • TTT
              Stoner
              Member
              • Jun 2010
              • 23

              #7
              Re: Nu te laat?

              Gelukkig, bedankt allemaal, ga nu bestellen, wel jammer want bij mijn vorige bestelling (5 white widows) kreeg ik 2 white russian bij gratis, 7 zaden allemaal mislukt, ga eerst eens wat grondig nalezen voordat ik opnieuw ontkiem

              Comment

              • Fruitboer
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 412

                #8
                Re: Nu te laat?

                TTT, ik begin pas buiten vanaf half mei, begin juni. Vorig jaar ben ik zelfs nog later (10 juli) begonnen om men zaadjes te testen voor ik er binnen mee aan de slag ging.

                Dat plantje werd nog een ruime 50 cm hoog, dus je hebt nog tijd zat
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment

                Bezig...