Binnen of Buiten voorgroeien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GreenWing
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2011
    • 41

    #1

    Binnen of Buiten voorgroeien?

    Korting op 420shop
    Hoj iedereen

    ik ga binnekort m'n eerste guerrillakweekje zetten.
    De zaadjes zijn op dit eigenste moment aan het ontkiemen.
    Ik ga ze na de 15e buiten in volle grond zetten maar daarvoor ga ik ze al thuis even laten voorgroeien.
    Nu zit ik dus met de vraag: mag ik de zaailingen daarvoor al buiten in kleine potjes compost zetten ?Ik heb een beetje bang voor nachtvorst. Anderzijds kan ik ze ook wel binnen zetten maar dan is het achter glas aangezien ik geen lampen heb en gaat er dan geen temperatuurschock zijn als ik ze naar buiten plaats?

    Groetjes GreenWing
    “When I was a kid I inhaled frequently. That was the point.” – Barack Obama
  • WhiteWidow88
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 376

    #2
    Voor nachtvorst moet je nu net echt meer opletten, zolang he ze maar een beetje van de grond zet (hoe dichter bij de grond, hoe groter de kans op vorst). Ze mogen dus gerust buiten in wat stekgrond! Succes
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment

    • GreenWing
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2011
      • 41

      #3
      Re: Binnen of Buiten voorgroeien?

      Ik zet ze buiten op het plat dak, dat is twee meter hoog en recht in de zon. Daar kan dus niets fout mee gaan?
      “When I was a kid I inhaled frequently. That was the point.” – Barack Obama

      Comment

      • WhiteWidow88
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 376

        #4
        Re: Binnen of Buiten voorgroeien?

        Dan moet je inderdaad deze tijd vh jaar je geen zorgen maken over vorst
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

        Comment

        • GreenWing
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2011
          • 41

          #5
          Re: Binnen of Buiten voorgroeien?

          Super, is potgrond geschiktom de plantjes in voor te groeien?
          “When I was a kid I inhaled frequently. That was the point.” – Barack Obama

          Comment

          • WhiteWidow88
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 376

            #6
            Re: Binnen of Buiten voorgroeien?

            Je moet stek-zaaigrond kopen, hier zit weinig voeding in, wat nefast is voor zaden en jonge planten. Pas als ze groter zijn in pot/bemeste grond steken.
            Kan je gewoon bij de game ofzo halen hoor
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

            Comment

            • GreenWing
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2011
              • 41

              #7
              Re: Binnen of Buiten voorgroeien?

              Oh oke.
              Kan ik ze bijvoorbeeld eerst in stekgrond voorgroeien en dan als ik ze in het bos ga zetten wat extra potgrond geven bij wijze van booster?
              “When I was a kid I inhaled frequently. That was the point.” – Barack Obama

              Comment

              Bezig...