Jong stekje is geplooid.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • subbie
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2011
    • 64

    #1

    Jong stekje is geplooid.

    Korting op 420shop
    Ik had een piepjong stekje in een klein geïmproviseerd potje gestoken en op een dak gezet. Op één of andere manier is het ondersteboven terecht gekomen. Nu is het wat geplooid.


    Ondertussen in een groter potje gestoken. Gaat dat van nature terug in orde komen, of is er iets dat ik moet doen?
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Jong stekje is geplooid.

    strijken zou een optie kunnen zijn (standje katoen, zonder stoom)
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • subbie
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2011
      • 64

      #3
      Re: Jong stekje is geplooid.

      Ik heb geen strijkijzer. Misschien iets kleins mee in de grond steken waar de plant ondersteuning van krijgt?

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #4
        Re: Jong stekje is geplooid.

        Het zaadhoesje voorzichtig verwijderen, voor de rest regelt de natuur alles zelf. Niets doen dus......
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Jong stekje is geplooid.

          inderdaad...ik liep natuurlijk te geinen hierboven.

          wietplantjes zijn ouder dan de mensheid, ze hebben het al die tijd zonder onze vriendelijke bemoeienis gekund, dus nu ook.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • subbie
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2011
            • 64

            #6
            Re: Jong stekje is geplooid.

            Stekje staat alweer recht, verbaast dat het zo rap ging. Nu is echter één van de eerste twee bladen al relatief groot, maar het ander blaadje ziet nog piepklein. Heb dat nog nooit meegemaakt... slecht nieuws?

            Comment

            • W33D
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 172

              #7
              Re: Jong stekje is geplooid.

              dat had ik ook (1e blaadje groot 2e blaadje klein)
              dat maakt helemaal niks uit die lobblaadjes vallen er gewoon af nadat je plantjes wat groter zijn.
              That is not a drug. It’s a leaf.

              Comment

              Bezig...