Foto's (bijna klaar) << Need Help!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joekie
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2008
    • 486

    #1

    Foto's (bijna klaar) << Need Help!

    Korting op 420shop
    zo, hier een paar foto's van mn planten hoe ze er nu bij staan, ik weet niet precies wanneer ze geoogst moetten worden, dus als jullie me kunnen helpen.
    Morgen ben ik vry dus genoeg tyd om betere foto's te maken, deze zijn van mn telefoon.
    Ik ga proberen zo vaak mogelijk nieuwe foto's te uploaden. (dat word dan hopelijk 2 keer per week.) En als jullie denken dat ze klaar zijn om te oogsten, hoor ik het hopelijk wel..

    Het zijn 3 Misty's (van de 10 ) de rest is mannelijk geworden helaas.

    plant1:






    Plant2: geen ''haartjes'' boven aan de toppen :O (?)\







    Foto's van Plant3 komen morge denk ik.

    Ciao!
    sigpic
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    Ik denk niet dat ze klaar zijn, ze moeten waarschijnlijk nog een aantal weken staan. Maar je kunt het best weten wanneer ze klaar zijn door naar de trichomes te kijken, gewoon of de zoekfunctie gebruiken en je vind wel een topic daarover hier op het forum.

    grtz

    ps: mooie plantjes btw

    Comment

    • joekie
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2008
      • 486

      #3
      Maar het vriest nu al buiten, ik denk dat als ik ze nog lang laat staan dat ze dood gaan? :O denk ik ??
      ik ga binnekort fotos proberen te maken van de trichomes
      en bedankt !

      gr joekie
      Last edited by joekie; 30 October 2008, 10:30.
      sigpic

      Comment

      • Cannab0y

        #4
        Die moeten normaal gezien toch nog even staan hoor... Ik gok nog een weekje of twee. De grootste tip die ik kan geven is nu nog niet oogsten. Mijn PPP zag er een week of twee-drie geleden ook zo uit, kleine topjes, veel kristallen. Nu waren de toppen echt uitgedikt en kon ik haar dus oogsten, met meer opbrengst

        Ze zien er alleszins goed uit.

        Is het Misty of Early Misty?

        Greetz

        Comment

        • jappie
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2008
          • 54

          #5
          zijn dit foto´s van je telefoon?
          lekkere camera heeft je telefoon dan..

          succes met je plant.

          Comment

          • joekie
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 486

            #6
            t is early misty en met me telfoon gemaakt
            sigpic

            Comment

            • Jeroen1399
              Retired
              • Oct 2008
              • 9

              #7
              nice fotootjes vooral met telefoon

              Comment

              • Sammy
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 417

                #8
                Achja, die Sony Ericson K800i maakt mooie foto's ja

                Je plantje kan nog wel ff hoor!

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Lat ze nog even staan 2 weekjes als je red want nu worden de toppen niet groter maar wel veel dikkerrrrrr
                  suc6
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • rookie
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 85

                    #10
                    En watskeburt ondertussen?

                    Comment

                    • PITcrew
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2008
                      • 378

                      #11
                      heel erg mooie planten .

                      zijn ze al goed verder gevorderd?
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment

                      • janleuri
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 1131

                        #12
                        en heb je al fotos van het eindresultaat?

                        Comment

                        Bezig...