Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
de toppen groeien nog verder
& van een auto haal je in de meeste omstandigheden niet veel vanaf
heb 2 criticals gehad weliswaar in een niet perfecte omgeving
& ik had er 3 gram vanaf gehaald, trok op niets, nu heb ik er ook één waar meschien wel eens 20g
zou van af kunnen komen, daar ga je met dit plantje niet aan graken vrees ik voor je
Weet niet of mijn camera dat kan, weet iemand anders hier of ze klaar is? Vooral het bovenste gedeelte heeft al bruine haren maar onder, bij 2 nog niet volgroeide kleine topjes zijn de haren nog wit.
ik DENK dat ik een heleboel doorzichtige triochomen zie welke dus nog niets doen
als ze overwegend wit zijn heb je een lekker high wietje
ik zou zeggen hou het in de gaten maar ik denk dat ze nog wel een poosje mag staan
Oke, ja, zo met het blote oog zie ik het ook niet goed hoe het precies zit, zeker niet omdat ik er geen verstand van heb.
Zal er op letten dat ze echt wit wit zijn. Maar groeit en bloeit hij nog met dit weer dan??
je hebt idd last van meeldauw, daar zou ik even mee uitkijken als dat erger word.
maar nvm als je een microscoopje hebt of vergrootglas kun je de trichomen zien, dan kun je goed zien of ze doorzichtig/melkachtig/amberkleurig zijn.
ik denk dat je nog wel eventjes moet wachten met oogsten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen dat kun je zelf het beste zien , en helemaal met een microscoop, dat is heel simpel en effectief.
ik vind trouwens wel dat de site waar je je zaadjes vandaan hebt niet echt een reëel beeld geeft van de werkelijke opbrengst binnen 350/400 en buiten 125gram voor bijv een AK autoflowertje
Comment