Hulp nodig buiten Autoflower kweken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Samm
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 121

    #91
    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

    Me plantjes zien er nu zo uit:
    IMG-20120616-01484.jpgIMG-20120616-01485.jpg
    Wanneer hebben ze voeding nodig? Wat voor voeding? Het gaat om de Mazar Autoflowers. Staan nu 3 weken buiten geloof ik.
    Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

    Comment

    • Samm
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 121

      #92
      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

      Iemand?? wat is de beste voeding die ik kan halen en is het al nodig ??
      Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

      Comment

      • langenl
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 759

        #93
        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

        In je grond zit voor de groei [eerste 3 a 4 weken ] genoeg voeding . Misschien dat ze in de bloei wat nodig hebben , maar zou dat afwachten tot je planten het aangeven . Ik heb voor me autoflowers litertje plagron bloom gehaald maar er zijn tig soorten bloei voeding / boosters

        Comment

        • shiningsilverhaze
          Banned
          • Sep 2009
          • 102

          #94
          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

          ziet er goed uit man , zien dat je de grond niet te vochtig maakt en universele potgrond is perfect te gebruiken , alleen in universele potgrond zit bijna geen voeding , maar als je plantjes ng klein zijn hebben ze liever geen voeding dan wel dus kan gerust in universele potgrond plaatsen
          grtz shining

          Comment

          • Samm
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 121

            #95
            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

            Bedankt voor jullie reacties. Hoe geeft mijn plantje dat aan?
            Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

            Comment

            • Samm
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 121

              #96
              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

              IMG-20120623-01545.jpgK heb jullie hulp ff hard nodig! Is dit door de regen, of zitten er slakken aan me planten te knauwen? IMG-20120623-01545.jpgIMG-20120623-01546.jpg
              Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

              Comment

              • b0riis
                Banned
                • Jul 2011
                • 1280

                #97
                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                Slakken denk ik

                Comment

                • Samm
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 121

                  #98
                  Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                  Dat word dus slakken doodtrappen? Wat kan ik ier aan doen? Gaan deze 2 plantjes nog wel door met groeien of is het voor die 2 al klaar? Wel typisch dat het maar bij 2 van de 4 is ..
                  Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                  Comment

                  • b0riis
                    Banned
                    • Jul 2011
                    • 1280

                    #99
                    Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                    Die groeien wel door hoor
                    Ermm je kan een glasbier in de grond in graven, daar gaan slakken in en dan verdrinken ze
                    4060616432_aecd4ea599.jpg GET THOSE M*THERF*CKERS!

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #100
                      Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                      Kweetni of het slakken zijn ? Zie je slijmsporen of iets dat op slakken duidt ?
                      Kan ook een sprinkhaan geweest zijn.
                      Tegen ongedierte staan genoeg tips op het forum..kwestie van even zoeken.

                      @Boris:Moet je 'm wel van de standaard halen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • b0riis
                        Banned
                        • Jul 2011
                        • 1280

                        #101
                        Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                        QnQ hehe het is niet mijn foto hoor XD maar was me nog niet opgevallen !

                        Comment

                        • Samm
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 121

                          #102
                          Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                          ben er ondertussen achter komen dat het die KLOTE zwarte beestjes spin mijt ofzoiets zijn, ik heb er net knoflookwater op gespoten nou maar hope dat t over gaat, kan iemand me aub helpen? ik zie ze om t uur verder opgevreten worden dus help me aub zo snel mogelijk, het zijn geen slakken maar spinmijt kleine zwarte puntjes die zich op elk blad een paar bevinden, HELP AUB!!!!!
                          Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #103
                            Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                            Luizen ? afspuiten met water pak je tuinslang en de bladeren met koud water spoelen en alle beestjes er af vrijven
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Samm
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 121

                              #104
                              Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                              Ik heb net gedaan wat je zei, thanks man, eerst ondergespoten met knoflookwater daarna met koud water nog een keer,
                              Alleen bij het spuiten is er wel een van de eerste blaadjes vanaf de steel afgebroken.. Is dat erg? En gaat het hierna weg, of gaan ze nog meer vreten? IMG-20120623-01551.jpg
                              Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                              Comment

                              • Samm
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 121

                                #105
                                Re: Hulp nodig buiten Autoflower kweken

                                Ze ruiken nu btw wel sterk naar knoflook, is dat erg, voor als ik de toppen uiteindelijk rook? En ik heb dit gezien op de steel heb het er bij alle plantjes afgekrabt, lijken eitjes..? Goed gedaan dat afkrabben of juist niet? (Sorry voor dubbele post me mobiel doet raar) IMG-20120623-01550.jpg
                                Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                                Comment

                                Bezig...