Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje + introductie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje + introductie

    Korting op 420shop
    Yeet,

    Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit forum me al heel veel geholpen heeft. Ik heb al erg veel gelezen en ben dit jaar met mijn eerste plantjes begonnen. Heb de smaak al goed te pakken en kan eigenlijk al niet wachten op de volgende kweekjes, we zijn met een paar vrienden nog wat van plan en dan ben ik ook wel van plan van hier een logje bij te houden.

    Nu de situatie, ik ben een 2-3 tal weken geleden begonnen met ontkiemen en dergelijk, daarna de plantjes binnen voorgegroeid met spaarlampen van 23W ( = 100W ). Ten eerste al ongelofelijk verbaast hoe snel ze groeien . De foto's na hun 2,5-3 weken voorgroei staan hieronder. En ze zijn nu sinds gisterennacht op het dak geplaatst. Vandaag al meteen een zonovergoten dag .

    Het gaat trouwens om Skunk , deze : http://weedseedshop.com/wiet-zaden/v...-gefeminiseerd.

    Nu komt de vraag :p. De bloeitijd zou 8-10 weken bedragen maar ik lees hier overal dat buitenkweek pas klaar is in september. Het probleem is dat ik hier tijdens de vakantie niet zo vaak ben als nu. Er zijn natuurlijk altijd mouwen aan te passen + ik heb wel een hoop vrienden die kunnen helpen. Maar toch zou het handiger zijn moesten ze in die 8-10 weken klaar zijn. De vraag is nu gewoon of ik ze na 8-10 weken ga kunnen oogsten of ga ik sowieso moeten wachten tot september? Het deert me niet zoveel maar dan moet ik gewoon een paar zaken aanpassen qua planning en ga ik het moeten laten weten en vrienden van me. Ze hoeven trouwens niet extreem groot te worden. Het gaat mij vooral om het leerproces en het feit dat ik eens van mijn eigen plant kan roken . Heb ook al wat gelezen over verduisteren trouwens maar dit is hier wegens omstandigheden niet echt mogelijk, al probeer ik er misschien ook wel weer iets op te vinden.

    mvg




    IMG_0480.jpgIMG_0481.jpgIMG_0482.jpgIMG_0483.jpg

    #2
    Re: Vraagje + introductie

    Die 8-10 weken is als je binnen in een tent kweekt, waar je zelf het licht kan regelen
    Buiten moet je toch echt wachten tot september, oktober en soms zelfs november
    Ik denk dat die skunk van jou aangezien het 70 % satavia is, toch wel rond oktober klaar is, maar misschien moet je even kijken op een andere site, misschien zie je het daar wel
    Welkom

    Comment


      #3
      Re: Vraagje + introductie

      gewoon elke avond plant oppakken en in een donkere ruimte zetten,en s,ochtens weer naar buiten,heb je hier geen zin in dan autoflowers nemen.

      Comment


        #4
        Re: Vraagje + introductie

        Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
        gewoon elke avond plant oppakken en in een donkere ruimte zetten,en s,ochtens weer naar buiten,heb je hier geen zin in dan autoflowers nemen.
        Dus indien ik ze zou verduisteren kan het wel in een kortere periode? Het gaat hem helaas echt niet om het "geen zin" hebben. De omstandigheden laten het me niet echt toe. Ik zit met een maat op kot die het echt niet zou goedkeuren moest hij weten dat ik daarmee bezig ben . Ook zit ik hier in de vakantie niet iedere dag dus het is helaas niet echt een optie. Het zal iig wachten zijn tot september denk ik. Ofwel verplaats ik ze nog naar een maat die een kelder heeft en dan doen we binnen verder alleen wordt dat echt niet simpel... toch 4km hiervandaag en enkel een fiets ter beschikking .

        September zou moeten lukken iig, we zullen ons best moeten doen om er zoveel mogelijk naar te komen kijken deze zomer.

        Comment


          #5
          Re: Vraagje + introductie

          September ga je niet redden normaal gesproken, dan is het 13 uur licht en staan ze net een beetje in bloei.
          Zoals gezegd, elke dag vaste tijd verduisteren of nog even snel autoflowers zetten.
          Of ze groot worden ligt eraan hoe grote schoenen je ze geeft.

          zonoponder2012.jpg
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Vraagje + introductie

            Alvast bedankt voor de reacties! Ga nog even bespreken met maten van me hoe we het precies gaan doen. Oktober kan ook nog lukken , het grootste probleem is gewoon dat mijn kotmaat er niet mag achter komen :p. Nu zit die hier heel de zomer toch niet en hebben we pas weer school vanaf 20 september. Ze staan nu buiten iig dus ik ga er proberen het beste van te maken .

            Comment


              #7
              Re: Vraagje + introductie

              Bestel er nog een paar autoflowers bij, dan weet je zeker dat je wat te roken hebt aan het eind

              Comment


                #8
                Re: Vraagje + introductie

                Maat van me besteld ze altijd :p, dus dan zou ik hem nu nog moeten contacteren en heb er niet zoveel tijd voor met de examens. Maar we hebben sowieso wel wat te roken . We hadden 20 zaadjes met een man of 4 , die ene maat is ook gewoon bezig met voorgroeien en daar maken we nu gewoon een binnenkweekje van. + we gaan proberen mijn plantjes te verschepen naar hem, andere maat gaat proberen met de auto te komen en dan doen we die ook gewoon binnen. Diezelfde maat ( met de auto ) zet trouwens ook wat plantjes buiten en daar had ik wel al ingecalculeerd dat het oktober zou zijn .

                Had me iig beter moeten informeren en volgende zomer zet ik idd gewoon wat autoflowers op het dak . Maar tegen dan zit ik met die 2 maten op kot dus jullie horen zeker nog van ons via kweekverslagjes .
                Last edited by ceBep; 19 May 2012, 21:27. Reden: quote

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje + introductie

                  Haha nou veel succes!

                  Comment

                  Bezig...
                  X