Wietplantjes gaan hangen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greenleaves
    Retired
    • May 2012
    • 11

    #16
    Re: Wietplantjes gaan hangen

    Ze zijn al iets opgeknapt in mijn ogen:





    En in deze potten doe ik ze zo:




    @small: haha paar gaatjes eronderin en het kan prima!

    Open lucht is dus t beste voor ze? of is broeikas beter

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Wietplantjes gaan hangen

      Dan zou ik ze eerst eens even goed schoon schrobben, anders begin je al met schimmels van de vorige plant.
      Helemaal tot de rand vullen met aarde, en niet teveel water geven, die laatste heeft te nat en te warm gestaan zo te zien.

      Je kunt je foto's ook hier zetten, dan verdwijnen ze niet zomaar, dat zou je topic een beetje kaal maken.
      Als je in een bericht op het vierkante icoontje klikt, die met dat boompje erin, dan kun je hier foto's uppen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • greenleaves
        Retired
        • May 2012
        • 11

        #18
        Re: Wietplantjes gaan hangen

        Dat ga ik ook zeker doen, aha oke ik kon de functie zo snel niet vinden maar bedankt! Vandaag overpotten uiteraard post ik wat fotos

        Comment

        • greenleaves
          Retired
          • May 2012
          • 11

          #19
          Re: Wietplantjes gaan hangen

          Ik heb ze in deze potten gedaan nu, mooi los in verse nieuwe potgrond. De bodem van de andere plantjes was echt te nat, een brok gewoon. Ik heb de kluit in de nieuwe pot iets uitgedrukt zodat die dichte natte grond weer kan ademen, heb ze geen water gegeven, het potgrond zelf was nog behoorlijk vochtig, en hoop dat ze nu snel weer aan t groeien gaan!

          Any tips?

          IMG_0701.jpgIMG_0702.jpgIMG_0703.jpg

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Wietplantjes gaan hangen

            Ik zou ze na de brute overpot en de onherroepelijke stress en wortelschade die dit met zich meebracht vandaag een beetje in de schaduw zetten en niet in de volle middagzon! Ze zullen nu zonder goed functionerende haarwortels niet goed kunnen drinken, in de zon gaan die veel te veel verdampen.

            Zou die paar dagen uit de volle middagzon houden tot het wortelgestel zich wat hersteld heeft.

            Comment

            • greenleaves
              Retired
              • May 2012
              • 11

              #21
              Re: Wietplantjes gaan hangen

              Oke en what about water? T potgrond is wel vochtig is dat genoeg?

              Comment

              • AmericanIndian
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 218

                #22
                Re: Wietplantjes gaan hangen

                met monty eens

                Comment

                • small
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 322

                  #23
                  Re: Wietplantjes gaan hangen

                  schaduw en even opknappen
                  One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                  Comment

                  Bezig...