Autoflower toppen kleuren raar?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #1

    Autoflower toppen kleuren raar?

    Korting op 420shop
    Mijn Autoflower (Transiberian) is nu al een dikke 2 maand oud, staat een maandje buiten in de volle grond en de topjes beginnen paars te kleuren?
    Het is niet echt rot denk ik want dit ruikt anders en ziet er ook anders uit.
    Iemand een verklaring?


    IMG_6878.jpg
    Attached Files
    The gras is greener at my side
  • PropainBob
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 107

    #2
    Re: Autoflower toppen kleuren raar?

    denk dat het door het temperatuurs verschil is kan normaal gezien geen kwaad
    "- Te koude temperatuur waardoor het blad mat wordt, de stelen verhouten, de groei achterblijft en de bladeren en stelen naar paars verkleuren."
    weet nu niet direct of het ook zo is met je topjes

    en er zijn natuurlijk ook paarse weedsoortjes


    Comment

    • edenpro
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 208

      #3
      Re: Autoflower toppen kleuren raar?

      De bladeren zijn mooi donkergroen van kleur hoor, de groei is ook ok (is nu 45cm).
      Het is gewoon raar dat de kleur van de toppen paars begint te kleuren terwijl het soort plant normaal geen paarse toppen krijgt..
      Heel moeilijk om te weten wat het is.
      The gras is greener at my side

      Comment

      • PropainBob
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2012
        • 107

        #4
        Re: Autoflower toppen kleuren raar?

        ja mischien een phenotype van deze plant maar inderdaad ziet er gezond uit en het topje ziet er ook best mooi uit


        Comment

        • mister frank
          Retired
          • Nov 2009
          • 785

          #5
          Re: Autoflower toppen kleuren raar?

          gewoon door koude waarschijnlijk niets ergs

          Comment

          • vatoslocos
            Retired
            • May 2012
            • 19

            #6
            Re: Autoflower toppen kleuren raar?

            purple haze!!!! nee joh is waarschijnlijk een beetje de kou, dat had ik vorig jaar ook en dat trok tegen de oogsttijd weg(best jammer want het zag er wel vet uit)
            succes ermee

            Comment

            • small
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 322

              #7
              Re: Autoflower toppen kleuren raar?

              er bestaan veel paarsige buitesen soorten die gevoelig zijn voor stres en dan paars uit gaan slaan.
              Denk dat het gewoon een mix is tussen een betje stress door de kou en gevoeligheid om paars uit te slaan, je plantje ziet er namenlijk voor de rest goed uit.
              One "small" step for a man....one giant tree for mankind

              Comment

              • edenpro
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 208

                #8
                Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                IMG_7021.jpgIMG_7023.jpg

                Toppen zijn minder paars aan het worden en de plant begint meer aan te dikken.
                Wel bizar dat deze nog steeds niet oogstrijp is en dat terwijl ze al ouder dan 3 maand is. Waarschijnlijk door de vertraagde groei door de koude.
                Verder zie je duidelijk de 4 dikke toppen!
                The gras is greener at my side

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                  Dat paarse kwam niet door de kou, dan zouden de grote fanleaves vooral een donkerdere, naar paars neigende, kleur laten zien en niet alleen de nieuwe groei.
                  Zo te zien zit er iets paars in de genen.

                  Leuk plantje, jammer van al dat blad
                  Benieuwd of er nog iets van de 'paarse smaak' overblijft.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • edenpro
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 208

                    #10
                    Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                    IMG_7031.jpgIMG_7032.jpg

                    Ze is bijna klaar, eindelijk na een grote 3 maand.
                    De paarse kleur zit er nog steeds in. Intussen de grote bladeren verwijderd, water wordt niet meer gegeven en nog wat wachten tot ze klaar is.
                    Zal uiteindelijk wel nog een lekker plantje worden, niet?
                    The gras is greener at my side

                    Comment

                    • edenpro
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 208

                      #11
                      Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                      Afb0048.jpgAfb0049.jpg

                      Wat een lage opbrengst.. zoveel bezig zijn met een autoflowertje voor mss 10gram.. waaw
                      The gras is greener at my side

                      Comment

                      • mister frank
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 785

                        #12
                        Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                        beter 10 gram dat lekker is dan 100 gram dat voor de vuilbak is

                        na het drogen rookverslagje?!

                        Comment

                        • edenpro
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 208

                          #13
                          Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                          Jep, binnen een week is het goed droog, het ruikt allezins enorm lekker zoet dus ben toch wel benieuwd.
                          Inderdaad het kan misschien hele goede zijn, dus dan toch maar positief blijven
                          The gras is greener at my side

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                            Veel te vroeg ge oogst ja ik weet op het zakje stond ...............
                            Men oogst pas als de toppen oogst klaar zijn en niet als op het zakje staat na 12 weken oogsten.
                            Wat op het zakje staat is voor planten in ideale omstandig heden en die heb je hier niet.
                            Wat je nu daar hebt liggen daar van droog het nog voor 1/3 in dus je ben echt veel te vroeg geweest met oogsten jammer
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • edenpro
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 208

                              #15
                              Re: Autoflower toppen kleuren raar?

                              Ik focus me helemaal niet op het zakje hoor.
                              De plant bleef gewoon al een hele tijd hetzelfde, er begon zelf al wat toprot te komen dus was het wel kappen of nog meer problemen.
                              Natuurlijk moeten de toppen veel bruiner enzo zijn maar ik had zo het gevoel dat hij zo nog maanden hetzelfde ging blijven.

                              Ja 1/3 weet ik, nat was het samen 30 gram dus tzal nog 10 zijn
                              The gras is greener at my side

                              Comment

                              Bezig...