Supergroeiende WW!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gio5000
    Expert Stoner
    Member
    • Dec 2011
    • 79

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door edenpro
    Hoe bedoel je dat ze erg strekt?
    Ze krijgt zeker niet te lang volle zon hoor en de grond is keurig humide, niet kurkdroog noch zuipnat!
    Ze moet juist volle zon hebben
    Maar de strek krijg je er niet meer uit dat word ondersteunen

    En zon zoveel mogenlijk zon

    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment

    • birdie71
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 156

      #17
      Re: Supergroeiende WW!

      ja is niet de optimale plek..
      onder de schaduw van je haag en esdoorn..
      je plant wordt zo groot omdat ze zon wil zien..
      nou ja lekker laten staan nu..
      en zien wat er mee gebeurd..

      sucses.. grtzz birdie

      Comment

      • edenpro
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 208

        #18
        Re: Supergroeiende WW!

        De haag en de omstaande bomen errond hadden eerst overhangende takken maar heb die allemaal weggedaan waardoor er een groot open gat is ontstaan waarbij ze veel rechtstreeks licht kan opnemen hoor
        The gras is greener at my side

        Comment

        • edenpro
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 208

          #19
          Re: Supergroeiende WW!

          Ze is nu 1m95, ze wordt echt vrij hoog, het is nog maar juni dus ik heb besloten haar te croppen in de 2 hoofdtoppen.
          Nu hopen dat ze dit na een weekje te bovenkomt en ze meer in de breedte zal uitzetten.
          Op de foto zie je de gecropte plaatsen waar er tape is rond bevestigd.

          IMG_7307.jpgIMG_7306.jpgIMG_7308.jpg
          The gras is greener at my side

          Comment

          • edenpro
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 208

            #20
            Re: Supergroeiende WW!

            De supercrop is goed verlopen, ik werk nu met 3 verschillende hoofdtoppen.
            Plant blijft lekker doorgroeien.
            Inmiddels al 2 keer gecropped en ze meet nog steeds boven de 2meter

            IMG_7554.jpgIMG_7555.jpg
            The gras is greener at my side

            Comment

            Bezig...