Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede / slechte buitenplek ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    goede / slechte buitenplek ?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    ik heb laatst toestemming gekregen van mijn ouders om mijn eerste kweekje te starten ivm de wietpas in de zuidelijke provincies.
    Dit mag ik onder een aantal voorwaarden, een daarvan is dat het in de achtertuin moet komen in de volle grond. Nu heb ik een aantal problemen met de betreffende plek:
    - het is er vrij broeierig
    - er vliegen allerlei soorten vliegjes
    - er valt vrij weinig zonlicht op

    de reden dat ik het op deze plek moet zetten is omdat eventuele bezoekers dan niet meteen de planten zouden zien omdat het zich bevind in een verwilderd en moeilijk gangbare plek in de achtertuin.

    nu is mijn vraag of er nu veel kans is op toprot, ongedierte en andere nare dingen en of ik misschien een andere oplossing zou moeten zoeken voor de plantjes.
    (de soorten die ik ga kweken zijn 3x super skunk automatic en 2x skunk #1)
    alvast bedankt

    #2
    Re: goede / slechte buitenplek ?

    kun je dat verwildert stukje niet een beetje vrij maken zo dat er toch zon komt ?? en een briesje ,wint

    je planten zullen toch zon nodig hebben ......zoalng die vliegjes niets aan je planten doen hoef jij je geen zorgen te maken .

    als het noala een verwildert stukje tuin is zullen er welicht slakken zitten ??
    die kunnen zich wel een te goed doen aan je wietplantjes

    Comment


      #3
      Re: goede / slechte buitenplek ?

      De automatics moet wel gaan lukken denk ik, die andere gaat te lang duren, als het eind vh jaar broeierig is.
      Vliegjes zegt me niks. Wat voor vlieg precies ? En misschien belangrijker: Waar komen die vliegjes op af ?
      Maar er is weinig van te zeggen, dat kun je zelf het best bekijken denk ik.
      Als het eindelijk mag (18 geworden? dan zo snel mogelijk beginnen toch ?
      Als je nog niks van kweken weet, misschien dit weekend nuttig besteden met buitenkweek verslagen lezen ?
      Gl.
      Last edited by QnQ; 25 May 2012, 22:59.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X