Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb vanochtend op deze 2 bladeren bruine vlekken ontdekt.
    Mijn eerste gedachte ging meteen uit naar spint, maar dit weet ik echter niet zeker.
    Heb uit voorzorg toch maar wel alvast, een halve eetlepel knoflook (poeder) met water gemengd en dat over de aarde gegoten. (het ruikt nu aardig naar knoflook ) Maar goed, mijn vraag was dus, is dit wel spint?

    Alvast bedankt!

    IMAG0613.jpg

    #2
    Re: Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

    das zeker geen spint spint geeft hele kleine gele stipjes op je blad, de stipjes is waar de spint aan de onderzijde de plantsappen uit je blad zuigt. Ziet meer uit als waterschade door druppels die lang op et blad gelegen hebben.

    Comment


      #3
      Re: Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      das zeker geen spint spint geeft hele kleine gele stipjes op je blad, de stipjes is waar de spint aan de onderzijde de plantsappen uit je blad zuigt. Ziet meer uit als waterschade door druppels die lang op et blad gelegen hebben.

      Comment


        #4
        Re: Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

        neehoor dat kan geen kwaad en houd ook andere zuigende insecten op afstand.

        Comment


          #5
          Re: Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          neehoor dat kan geen kwaad en houd ook andere zuigende insecten op afstand.
          Oke Dankjewel voor je snelle reacties!

          Comment


            #6
            Re: Bruine vlekken op 2 van haar bladeren. Ik heb geen idee wat het is.

            graag gedaan.

            Comment

            Bezig...
            X