Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windscherm voor dak!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Windscherm voor dak!

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

    Ik ben bezig om een aantal plantjes te kweken bij ons op het plat dak. Zie mijn kweekverslag:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-1-x-onbekend

    Echter ben ik bang dat als het een keer gaat stormen de plantjes om gaan, Kan de potten niet zomaar van het dak afhalen..

    Dus was ik opzoek naar een windscherm. Alle windschermen die ik zie moet je in het zand/grond steken, dit kan dus niet... Iemand een idee?

    Foto van hoe ze nu dus staan, (geknipt van mijn dakraam):
    dak situatie.jpg

    Iemand ideetjes?

    #2
    Re: Windscherm voor dak!

    Ik zou gewoon zorgen dat je een beetje zware potten hebt, of in iedergeval dat die niet wegwaaien/ omvallen, desnoods zet je ze vast ofzo
    En als je echt weet dat het gaat stormen misschien een stok ernaast zetten en dan met een elastiekje aan de stok vastmaken, zodat je dames wel wat ruimte hebben te bewegen

    En om nou een heel ding op je dak te gaan zetten voor je plantjes lijkt me een beetje overdrefen al helemaal omdat je huis te koop staat

    Comment


      #3
      Re: Windscherm voor dak!

      Owh oke!

      Nee ik was bang dat de dames dan ombreken.. knakken ofzo
      Last edited by ceBep; 28 May 2012, 21:02. Reden: bovenstaand bericht niet quoten a.u.b

      Comment


        #4
        Re: Windscherm voor dak!

        Tjaa als het echt heel erg gaat stormen okee, maar als je ze in de wind laat staan krijgen ze wel een sterkere en dikkere stam

        Comment


          #5
          Re: Windscherm voor dak!

          Als je die kuipen nog wil fixeren zou ik gewoon paar gaten in dat muurtje boren pluggen en paar haken erin draaien dan die kuipen mer een spanband aan de haken vastsjorren. Je zou tussen pot en muur een stuk blok piepschuim of zoiets kunnen doen omde afstand tot de muur te bewaren.

          Comment


            #6
            Re: Windscherm voor dak!

            Bedankt voor de informatie. Ik zal is kijken of het nodig is en wati k kan gaan doen.

            Comment


              #7
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X