Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb ongeveer 6/7 week geleden 5 plantjes van iemand gekregen die ze weg deed.
    Nou beginnen op sommige plantjes de bladeren om te krullen en krijgen de bladeren witte puntjes aan de punt.
    Ik heb zelf verder totaal geen ervaring met het kweken en onderhouden van wietplantjes en weet dus ook niet of dit ernstig is...
    Het enige wat de plantjes gedurende 6/7 week hebben gehad is water. Volgens mij niet te veel of te weinig.
    Ook ontdekte ik zonet een klein geel spinnetje op 1 van de plantjes, die heb ik er onmiddelijk afgehaald, verder zaten er niet veel spinnewebben in.
    Zijn er ook bladeren die ik er af moet halen om de groei te bevorderen? En wanneer komen deze planten in de bloei fase? Moet ik ook extra bijvoeden of gaat he zo ook wel lukken?
    Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!
    Alvast bedankt!

    Ricardo

    2012-05-31 17.32.31.jpg2012-05-31 17.33.02.jpg2012-05-31 17.33.27.jpg2012-05-31 17.34.23.jpg2012-05-31 17.34.56.jpg2012-05-31 17.35.15.jpg

    #2
    Re: Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

    Ik ben zelf nog niet zo volleerd wat kweken betreft. (Heb er al wel uren leeswerk op zitten) maar op de derde foto lijkt het erop dat ie al aan de bloeifase is begonnen. (witte haartjes)
    Omkrullen heb ik ook gehad, maar is "vanzelf" goed gekomen.
    Van beestjes weet ik nog niks af (Niet van toepassing bij mij gelukkig) en bijvoeden doe ik persoonlijk niet. Maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.

    s6

    Comment


      #3
      Re: Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

      Oke, blij om dat te horen!
      Weet iemand anders misschien wat die witte puntjes kunnen betekenen?

      Comment


        #4
        Re: Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

        typ in het zoekbalkje rechtsboven eens "bladproblemen"in en je leert een hele boel.

        Comment


          #5
          Re: Witte puntjes op blaadjes en sommige blaadjes hangen.

          hey, ik heb ook zo'n minispinnetje aangetroffen op mijn plantje, maar bezie het meer als een super biologische ongedierte killer! laten zitten wat mij betreft...

          cheers
          calmos

          Comment

          Bezig...
          X