Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik zet de plant om 9uur binnen en om 9uur in de ochend gaat ze weer naar buiten maar soms is dat 30min of uurtje later ga ze hier dan ook van stressen dan?
En dit gebeurd maar zelden hoor 2x in de week ofzo en ik kan ze niet buiten laten staan op balkon want er is te veel licht helaas ,staat een hele mooie lantarenpaal in de tuin van de buren die nogal veel licht geeft had ze verleden jaar gewoon laten staan maar al me toppen waren fluffie dus doe ik het nu maar zo en als deze klaar is ga ik me andere plantje verduisteren maar die mot nu nog ff doorgroeien en als die klaar is heb ik er nog 1 dus ik hoop dat het een beetje ga werken dit .
Hmm ok ik zie het vanzelf wel iig bedankt heb nog paar fotos van de plant gemaakt is helaas maar klein dingetje
stond al beetje de bloei toen ik um kreeg dus heb ik um maar op 12/12 gezet soms wat meer in het donker lol kan ik me nest weer is niet uitkommen hahah
is dat erg btw als de plant wat langer in het donker staat ?
Hoi heb plantje hier op balkon maar nu viel mij iets op en ben bang dat ze zaad aan het produceren is
ze staat nu 3 weken in de bloei en moet dus nog ff hoop niet dat het zo is.
Leave a comment: