Re: Worden dit zaatjes?
Sorry voor late reactie maar de plant die niet goed ging bleek een man te zijn baal ik wel van want hij was bijna 1,80cm
heb er nog 2 en die gaan wel goed staan al bijna 2 weken in bloei.
Worden dit zaatjes?
Collapse
X
-
Hahahha ik denk dat je niet goed gelezen heb,mijn plant stond al 2 weken op 12/12 en ik had juis nog helemaal geen teken van bloei en nu ben ik bang dat het tog een mannetje is ik weet het nog niet zeker ik kijk het nog een week aan of mssn langer en zodra ik zie dat het een man is gaat de schaar de in .Leave a comment:
-
DOe hetzelfde als jou hasjbaal! 22:00 tot 10:00, wanneer zag je bij jou voor het eerst tekenen van bloei? Na een week zie ik namelijk nog niks....Leave a comment:
-
Jah altijd van 22:00 tot 10:00 uur maar ja we zien wel ik wacht rustig af .Leave a comment:
-
Twee weken is nog niet zo veel.
Je verduisterd wel elke dag op dezelfde tijden ?
Dan komt het wel goed. Vaak zie je pas echte bloei na een week of drie (of zelfs langer)Leave a comment:
-
Ja komt allemaal goed het is allemaal aan het wegtrekken gelukkig zie foto .
En nu heb ik nog een probleem nou ja probleem is het niet maar ik heb een plantje heb ik al 2 weken verduisterd
en ik zie nu nog geen teken van voorbloei zou het zijn dat het een autoflower is ? of mssn toch een mannetje?.Leave a comment:
-
Die voeding was niet echt slim hopen dat hij er boven op komtLeave a comment:
-
Nee hoor die is zo gegroeid weet ook niet waarom die zo kaal is ik had haar gehad van een maatje en toen stond tie al in de bloei dus ben ik er maar verder mee gegaan
en nu zitten de topjes in een zakje te wachten op een vloetje en wat tabak om gerookt te gaan worden lol .
En heb er een klein probleempje bij bij 1 plant misschien weet ik al hoe het komt maar weet het niet zeker,heb deze per ongeluk een keer voeding gegeven ipv water
en nu krijg ik hele rare bladeren verschrompeld lijkt het wel zie foto .
en dan nog iets raars wat ik nog nooit gezien heb dubbele bladeren ofzoiets???? geen idee.Leave a comment:
-
zie ik nou dat je alle grote bladeren van die bloeiende plant hebt geknipt?Leave a comment:
-
nou die plant heeft genoeg stres gehad zonde maarja iedereen maakt fouten he
Leave a comment:
-
-
de hele tijd met je plant lopen slepen geeft ook stress !
Leave a comment:
-
Hier ff snel updatje hoe het er nu voor staat .
paar fototjes en ik denk dat ik nog een week of 2 moet dan kan de 1e om en dan ga ik die grote in de bloei zetten en hard hopen dat ze een vrouw is
.
2012-06-11 15.35.06.jpg2012-06-11 15.35.21.jpg2012-06-11 15.35.37.jpg2012-06-11 15.35.57.jpg2012-06-11 15.36.11.jpgLeave a comment:
-
Hahahah i know vandaar me
en wist helemaal niet dat ze zo erg stess gevoelig waren joh weer wat geleerd haha.
HEb vanmiddag me laatste zaadje die is uitgekommen in pot gedaan hopen dat deze ook goed ga en een vrouwtje is .Leave a comment:
-
zelden is 1 x per maand/2 maanden
elke keer dat je zo raar met de tijden gaat doen veroorzaak je stress
dit gaat allemaal ten koste van.....Leave a comment:

Leave a comment: