Purple #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yipz
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 115

    #1

    Purple #1

    Korting op 420shop
    hey mensen

    Ik heb net 2 nieuwe plantjes.
    zoals de titel het zegt: het zijn Purple#1'tjes, hihi, schijnt dat het sterke buitenplanten zijn, maar op internet vind ik er niet teveel over

    heeft iemand enige info over deze lieve plantjes?
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #2
    wil je nu nog gaan buitenkweken?
    dit zal nog zeer moeilijk tot niet gaan.
    de vrieztemperaturen enzo zullen je plant niet goed doen en hij zal waarschijnlijk al lang dood zijn voor je hem kan oogsten.
    grtz

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Wie zoekt die vind.

      Purple#1 ® Volle grond
      Een sterke plant (50% Indica, 50% Sativa), gemakkelijk te kweken. Een paarse Afghaan variëteit, die sinds 1983 in Nederland gekweekt wordt en is gekruisd met een Indica en een Sativa. De planten zijn volledig aangepast aan het Nederlandse klimaat en hebben een respectabele opbrengst. Deze variëteit heeft schutbladen die paars kleuren. De verkeuring van de schutbladen begint bij de aanvang van de bloei. Tot 90% van de planten kleuren paars. Heeft een ruig, maar subtiel aroma en een zeer stevige "high".

      Duur van de bloei: 8 weken Oogsttijd "buiten": 2e helft Sept., eerste week Okt.

      Peace

      Comment

      • yipz
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 115

        #4
        inderdaad, dat heb ik ook gevonden op internet, maar over opbrengsten, hoogte en het eventueel binnen klonen vind ik niets.

        nee hoor, ik zet ze binnen, cloon een beetje en zet er dan 4 buiten, wanneer de zon weer wat verder van de aarde staat, anders gezegd: eind Mei

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          ziet er mooi uit,dit is naar mijn idee een feno meer naar de sativa kant

          Comment

          • yipz
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 115

            #6

            [img=http://img507.imageshack.us/img507/9970/plantjequ4.th.jpg][img=http://img507.imageshack.us/images/thpix.gif]

            hier nog es de foto, maar hopelijk wat groter

            Comment

            • yipz
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 115

              #7
              jah, vandaag de oogst binnengehaald ( droog )

              10 gram lekkere topkes

              Bovendien merkte ik tijdens het bijsnijden van de toppen(opdat ze in de pot zouden passen) dat er 3 zaadjes verborgen waren tussen de toppen

              geef toe, niet slecht voor een plant van 75 cm hoogte.

              Comment

              Bezig...