Verbrand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Watchthis
    Advanced Stoner
    Member
    • Dec 2011
    • 59

    #1

    Verbrand?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Toen ik vanochtend mijn White Widow bekeek, zag ik op één blaadje twee bruine vlekjes. Ze zien er uit als brandplekjes. Ik veronderstel dat dit komt door de sterke zon, in combinatie met een waterdruppel op het blad. Klopt dit? En is dit erg schadelijk voor mijn plant? Alvast bedankt!

    IMG-20120603-00393.jpgIMG-20120603-00394.jpgIMG-20120603-00395.jpg
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: Verbrand?

    Nee dat komt niet zomaar van water en zon , het kan wel zijn dat je voeding hebt gedruppelt op het blad waardoor de zouten in je blad branden ,maar op de foto lijkt het wel een druppel verf zo paars

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    Bezig...