Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik hier nog wat aan?(te vroeg geoogst-toprot)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb ik hier nog wat aan?(te vroeg geoogst-toprot)

    Korting op 420shop
    Ik heb helaas een plant te vroeg moeten oogsten, en helaas waren deze planten al zo mager als maar kon, vooral omdat ik laat ben begonnen en er haast geen direct zonlicht was (balkon ).
    Daarnaast is dit alleen de hoofdtop, aan het stuk dat eronder zat is alles nog dunner.

    Dus nu vroeg ik me af: heb ik hier nog wat aan of niet?

    Last edited by MarcoPM; 8 November 2008, 20:46.

    #2
    das wel heel weinig misschien kun je dr hash van maken mzzl

    Comment


      #3
      Als je er hash van zou maken gaat de hoeveelheid al helemaal niet zijn wat het zou moeten zijn.

      Fijnknippen, laten drogen en twee dikke joints van rollen.

      Succes!

      Greetz

      Comment


        #4
        Twee dikke joints? Leuk, na 4 maanden wachten . Gelukkig is de andere plant wel beter en zonder toprot, dus hopelijk dat die wat meer oplevert.
        Volgend jaar maar alles beter aanpakken .

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            hmm 2 gram ofzo?? nja tis rookbaar denk daar maar aan
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              het ligt aan allerlei factoren dat je een kleine oogst heb gehad wat voornamelijk allemaal aan jezelf ligt

              Comment


                #8
                Ik zou toch niet zo direct reageren hoor darkiess...

                Het kan ook met de genetica te maken hebben dat die plant een mindere opbrenger is. In dit geval is het vrijwel zeker een tekort aan bruikbaar, rechtstreeks zonlicht. Dat kan je zien aan de weinige vertakkingen en de bladpuntjes die naar boven toe groeien.

                Maar toch heeft MarcoPM z'n best gedaan, geroeid met de riemen die hij had (op een balkon, weinig zonlicht, veel regen dus ook toprot, ...) en hij heeft het toch eens geprobeerd.

                Wat Darkiess wou zeggen is denk ik: volgend jaar beter, leer nog wat bij over onze geliefkoosde plantjes en zorg volgend jaar voor een locatie die zich er misschien iets meer toe leent om te kweken, desnoods bij vrienden of familie. Correct, darkiess?

                Succes met het knippen Marco, en laat ons weten hoe je wietje smaakt binnen een paar dagen

                Greetz

                Comment


                  #9
                  ja idd cannaboy het was niet mijn bedoeling om het zo uit te leggen had even wat anders gemoeten

                  bij deze sorry

                  Comment


                    #10
                    Geen excuses nodig hoor Darkiess, het had beter gekund, maar het kwam ook meer als een verrassing dat ik wiet mocht kweken van mijn ouders, zij hadden namelijk als cadeau wat wietzaadjes gekocht toen ze in Amsterdam waren; helaas NLxHaze, dus niet echt een handig type voor buiten in Nederland.
                    Daarnaast staat er nog een andere NLxHaze buiten die het wel beter doet met betere zijtoppen, alleen nog steedse niet echt lekkere dikke toppen. Deze wordt trouwens ook paarsig .

                    Ach ja, volgend jaar beter!

                    Comment


                      #11
                      dat paarsige betekent dat ze het koud heeft of je moet een purple familie hebben maar dat denk ik niet greetz
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      Bezig...
                      X