Komt dit nog goed?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #1

    Komt dit nog goed?

    Korting op 420shop
    Mijn white widow was goed begonnen aan de groei, uit de wind met genoeg zon.
    Ze hing vast met veel touwtjes maar nu heeft er iemand op die touwtjes getrapt tijdens het snoeien van de daarnaastliggende struik en is de plant eigenlijk bijna volledig afgeknakt..
    Heb haar onmiddellijk ondersteund met nog wat meer touw en dikke tape rond de stengelbreuk gedaan maar sinds gisteren hangen de bladeren er maar dood bij..
    Vraag me af of ze er nog doorkomt, wel jammer!

    IMG_7034.jpg
    The gras is greener at my side
  • AmericanIndian
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2010
    • 218

    #2
    Re: Komt dit nog goed?

    niet teveel water geven en hem zelf op eigen kracht laten komen, ik zou geen touwtjes etc gebruiken gebeurd in de natuur ook niet , succes

    Comment

    • edenpro
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 208

      #3
      Re: Komt dit nog goed?

      We zitten hier echt vaak met wind.. vandaag alweer stoten tot 8beaufort.. het zijn touwtjes of een stam in 24 stukken?
      The gras is greener at my side

      Comment

      • AmericanIndian
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2010
        • 218

        #4
        Re: Komt dit nog goed?

        je kan hem ook altijd in een pot zetten en achter de vensterbank

        Comment

        • birdie71
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 156

          #5
          Re: Komt dit nog goed?

          hoe happy zou jij je voelen..
          als je net je poot gebroken hebt..?
          die moet de klap ff te boven komen ..
          komt wel goe...

          Comment

          • edenpro
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 208

            #6
            Re: Komt dit nog goed?

            She died.. unfortunately
            The gras is greener at my side

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Komt dit nog goed?

              R.i.p.

              Comment

              Bezig...