iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bubbie
    Retired
    • Jun 2012
    • 6

    #1

    iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

    Korting op 420shop
    ik heb 3 buitenplantjes staan nou hoorde ik via via dat bio nova sproeimix heel goed is voor een mooie grote groene plant, heeft iemand hier ervaring mee of een andere variant. Of moet ik er juist niets bij gooien.

    alvast bedankt
    bubbie
  • kitefreak
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 131

    #2
    Re: iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

    Zelf gebruik ik wekelijks 1x spraymix van bio nova in de groei, zowel binnen als buiten. Planten waarderen de sproeibeurt en het resulteert idd naar mooie groene planten.
    Gewoon doen dus!

    Greetz Kitefreak
    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
    Blow it and you'll know it!!

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

      Verplaatst naar de juiste sectie (tip: het onderwerp van je topic geeft aan in welke sectie van het forum het geplaatst moet worden)

      Comment

      • bubbie
        Retired
        • Jun 2012
        • 6

        #4
        Re: iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

        Kitefreak, als eerste bedankt voor je antwoord, heb nog effe een vraag mijn plantjes zijn nu ongeveer 25cm hoog moet ik nu al beginnen met sproeimix, of wachten. En je kan het kopen in 1 liter flessen of 250 ml heb ik aan 250 ml genoeg las op internet dat je 15ml per liter per week.
        Hoor graag van je,
        Gr bubbie

        Comment

        • kitefreak
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 131

          #5
          Re: iemand ervaring met bio nova sproeimix, en variant daarvan

          Spraymix bevat geen NPK en kan je gebruiken vanaf stek of kiem, dus no worry's. 10 tot 15ml p/w per ltr is idd genoeg. Met 250ml kan je een gehele ronde wel uitzitten.
          Hier het infoblad van BN spraymix.

          Greetz Kitefreak
          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
          Blow it and you'll know it!!

          Comment

          Bezig...