tot wanneer kan je toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • escobar
    Ultra Stoner
    • Jun 2009
    • 113

    #1

    tot wanneer kan je toppen?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,
    Ik vraag me af of het kwaad kan als ik me vrouwtjes nu nog zou toppen.
    Aangezien ze toch al aardig groot zijn?

    Greetz Escobar
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: tot wanneer kan je toppen?

    Denk dat je veel zinnige antwoorden gaat krijgen.. ;p

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: tot wanneer kan je toppen?

      Tuurlijk, je kan nog toppen tot ze 1 maand in de curepot zitten, daarna nimeer
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Oppertop
        Stoner
        Member
        • Mar 2012
        • 20

        #4
        Re: tot wanneer kan je toppen?

        Toppen kun je het beste doen zolang je planten nog in de groei staan, dus 16 uur of meer licht per dag krijgen.

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #5
          Re: tot wanneer kan je toppen?

          tijd zat nog dus
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: tot wanneer kan je toppen?

            Blindfold-1.gif Welke planten ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Gio5000
              Expert Stoner
              Member
              • Dec 2011
              • 79

              #7
              Nou ze zijn groot zeg of ik zie het verkeerd ik zou ff terug toppen met de kantmaaier.
              Hmmmm mischien krijg je dan ook aardbeien.

              Als je vind dat dit antwoord nergens over gaat......................


              Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
              Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

              Comment

              • escobar
                Ultra Stoner
                • Jun 2009
                • 113

                #8
                Re: tot wanneer kan je toppen?

                haha ja had het antwoord al kunnen verwachten maar aangezien vele tegen me zeiden dat ik ze nu beter kon laten groeien zonder te toppen dacht ik zal een vragen aan de mede growers
                en het groot zijn is ook wel overdreven ze zijn mooi op weg laten we het zo zeggen? ik heb een speciale ertussen zitten die al vanzich zelf is getopt is dat mogelijk??
                IMG_0067.jpgIMG_0066.jpgIMG_0069.jpg

                Comment

                • mister frank
                  Retired
                  • Nov 2009
                  • 785

                  #9
                  Re: tot wanneer kan je toppen?

                  haha neen is niet mogelijk waarschijnlijk per ongeluk afgebroken of foutje in de dna of zoiets ook noemt
                  zien er allezins wel mooi uit

                  Comment

                  • escobar
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2009
                    • 113

                    #10
                    Re: tot wanneer kan je toppen?

                    haha oke vond het er wel apart uitzien was op het begin een slome maar begint nu goed terug te komen

                    Comment

                    • Buizerd
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 1161

                      #11
                      Re: tot wanneer kan je toppen?

                      Die andere kan je ook toppen hoor. Als je wilt.

                      En de topjes die stek je!

                      Comment

                      • escobar
                        Ultra Stoner
                        • Jun 2009
                        • 113

                        #12
                        Re: tot wanneer kan je toppen?

                        ja ik ga ze morgen allemaal toppen

                        Comment

                        Bezig...