Bladprobleempje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #1

    Bladprobleempje

    Korting op 420shop
    Iemand een idee waarom het bovenste rechterblad zo"n rare vorm vertoont?
    Een gebrek aan iets?

    IMG_7303.jpg
    The gras is greener at my side
  • Salmonello
    Big Bongmaster
    • Nov 2009
    • 397

    #2
    Re: Bladprobleempje

    Misschien ff posten bij "bladproblemen", gaat meer antwoorden opleveren volgens mij....

    Grtz

    Comment

    • wortel87
      Senior Stoner
      Member
      • May 2012
      • 27

      #3
      Re: Bladprobleempje

      Waarom heb je een moedervlek of flaporen zitte altijd wel wat gehandicapte bladeren bij.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Bladprobleempje

        Nou, da's niet helemaal waar Wortel.
        Als je met je setup binnen de grenzen kweekt met goed zaad krijg je perfecte plantjes, met perfect blad.
        Als er een misvorming is, komt het door de grond die misschien te zwaar bemest is, of door een uurtje te intensieve zon, te nat, genetica, beestjes of whatever.

        @edenpro: Het is niet goed te zien zo, misschien dat je zelf wat dingen kunt uitsluiten.
        Als het verder niet uitbreidt zou ik me er niet zo druk om maken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • edenpro
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 208

          #5
          Re: Bladprobleempje

          Intensieve zon en te nat en beestjes zijn dingen die ik zeker kan uitsluiten.
          Het is een zelgemaakt stekje die een uur of 5 volle zon krijgt, niet meer.
          Zolang het maar bij dat ene blad blijft, intussen komen al nieuwe uit en die zien er terug normaler uit.
          The gras is greener at my side

          Comment

          Bezig...