Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

haze bladproblemen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    haze bladproblemen???

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb al jaren plantjes staan in mijn tuin, echter nog nooit haze planten gehad en ik loop nu tegen problemen aan waar ik nog nooit mee te maken heb gehad, dus hoop ik dat jullie weten wat hier aan de hand is. Even voor de duidelijkheid heb 3 haze planten, deze heb ik als stekken gekregen en waren dus dames. Ook heb ik nog 5 andere plantjes, die ik zelf uit zaadjes heb laten komen... Deze kwamen gewoon uit de wiet die mijn partner rookt, dus niet femenized ofzo en dus geen idee of het mannetjes of vrouwtjes zijn. Hier komen mijn problemen:

    1. De haze dames krijgen vanaf een bepaalde hoogte krullende bladeren. Ik heb dit nog nooit gezien en weet niet wat dit is.. Ook ook worden het vanaf die hoogte 1-vingerige bladeren.

    2. Ik weet zeker dat de haze planten dames waren, echter krijgen zij in de oksels nu rare bolletjes. De andere planten die k heb zijn nog klein en kan me niet voorstellen dat deze nu al 'besmettelijk' kunnen zijnm

    3. Ik zou graag van alle problemen een foto proberen te posten, zodat jullie er eens naar kunnen kijken en misschien ook al kunnen zien of mijn nieuwe plantjes mannetjes of vrouwtjes zijn.

    Alvast bedankt!

    Irisje
    Attached Files

    #2
    Re: haze bladproblemen???

    Op foto 1 zie je de gekrulde bladeren. Op foto 2 de bolletjes bij mijn haze dames.
    Foto 3 een van mijn nieuwe plantjes, die ik erg slank vind, vandaar een foto van de hele plant. En op foto 4 een foto van de oksel van mijn nieuwe plant!

    Comment


      #3
      Re: haze bladproblemen???

      Met die 1-vingerige bladeren is te vroeg buiten gezet.
      Die is in bloei gegaan, en gaat nu weer terug naar de groei. (regenereren of 'reveggen')
      Dat kost je een paar weken voor die weer mooi 7- en 9-vingerig blad gaat maken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: haze bladproblemen???

        Is er dan echt niemand die een antwoord heeft op mijn vragen??????

        Comment


          #5
          Re: haze bladproblemen???

          Ik heb zelf nog maar weinig ervaring dus weet niet of ik je kan helpen, en het kan aan mij liggen,
          maar ik vind dat de foto's te onscherp zijn om er iets over te zeggen..
          Probeer te zorgen dat je camera focust op de plant en niet op de grond/schutting er achter.

          Comment


            #6
            Re: haze bladproblemen???

            Het enige wat duidelijk is, heb ik antwoord op gegeven, daardoor staan ze te stressen.
            Verder, betere foto's maken inderdaad, door stress kan je herma-verschijnselen krijgen, maar dat is niet te beoordelen a.d.h.v deze foto's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: haze bladproblemen???

              Onduidelijke foto's en maak eens zo krul blad open zit er geen beestje in ?
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...
              X