Wat moet ik doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mardi
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2012
    • 6

    #1

    Wat moet ik doen?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb nu sinds een week of 5/6 een wietplant op mijn balkon, hij doet het opzich erg goed:

    1.jpg

    Hij staat in florfora grond, dat kreeg ik als tip, maar sinds een paar dagen begint op sommige bladeren me dit op te vallen:

    2.jpg

    Wat moet ik daaraan doen? Er zitten geen beestjes ofzo op die dit veroorzaken, zo kwam ik dat bv tegen bij andere posts.

    En wat kunnen jullie mij bieden aan tips als extra voeding, om een hoger THC gehalte te creeeren..

    Wel heb ik het een en ander gevonden via de zoekmachine, maar het was mij eerlijk gezegd nog niet helemaal duidelijk!

    Alvast bedankt voor de reacties!
    Last edited by Mardi; 22 June 2012, 20:37. Reden: Extra info
    Cannabis vermenigvuldigd hersencellen
    (Aldus Professor Xia Zhang)
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Wat moet ik doen?

    Dit lijkt wel op schade door zuigende insecten zoals spint op strips. Zeker dat er aan de onderkant van het blad langs de nerven geen spintjes lopen¿

    Comment

    • Bardete
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 125

      #3
      Re: Wat moet ik doen?

      Lijkt me ook de eerste schade van spint.
      Goed kijken of je geen spinnetjes langs de nerven lopen, of er eitjes liggen.

      Comment

      • Mardi
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jun 2012
        • 6

        #4
        Re: Wat moet ik doen?

        Bedank voor jullie aandacht!
        Ik ga nog een keer goed kijken naar spint!
        Voor de zekerheid ga ik wel even langs Intratuin om te kijken of ze er wat voor hebben.
        Zover ik weet heeft zwolle namelijk geen growshops oid.
        Cannabis vermenigvuldigd hersencellen
        (Aldus Professor Xia Zhang)

        Comment

        • supersilverhaze
          Banned
          • Mar 2010
          • 182

          #5
          Re: Wat moet ik doen?

          heee in zwolle zit wel een growshop hoor Growshop De Groene Tulp in Zwolle

          Popovstraat 64
          8013RK
          Zwolle

          Comment

          Bezig...