voorbloei? Goed of slecht bezig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chimmichanga
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2012
    • 12

    #1

    voorbloei? Goed of slecht bezig?

    Korting op 420shop
    Ik zie dat sinds enkele dagen m'n marocs tekenen beginnen vertonen van voorbloei, denk ik. Vroeg me af of dit te vroeg is of net goed? Indien wel, mag er dan PK 13 14 gevoed worden? Binnenste bladeren zijn veel lichter groen dan de oudere, dus mss te weinig voeding? Alle reacties welkom plz!


    IMG_0535.jpgIMG_0536.jpgIMG_0537.jpg

    groeten Chimmichanga
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: voorbloei? Goed of slecht bezig?

    Zou ze eerder nog groeivoeding geven. Iets met N erin. Dan worden ze weer groen.
    pk13/14 is sowieso pas voor week 6 bloei.

    Het zou kunnen dat er wat witte haartjes te zien zijn, maar dat kan ook gewoon voorbloei zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Sanmaa
      Retired
      • Aug 2011
      • 7

      #3
      Re: voorbloei? Goed of slecht bezig?

      Ik zou zo doorgaan zoals je nu bezig bent, zien er goed uit.

      Comment

      • chimmichanga
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Apr 2012
        • 12

        #4
        Re: voorbloei? Goed of slecht bezig?

        bedankt voor de feedback, heb gisteren een beetje bijgevoed bij wijze van eksperiment. Zien wat er gebeurd. Voor de rest alles onder kontrol denk ik, thx guys

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: voorbloei? Goed of slecht bezig?

          Moie planten hoor dat lichtere kleur inde toppen is voor bloei verschijnselen inderdaat
          ga je ze in deze potten laten staan?
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...