Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help probleem met mijn buiten planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help probleem met mijn buiten planten

    Korting op 420shop
    Ik ben nieuw op het wieforum . Ik ben guerilla 1. En heb wat problemen met mijn buiten planten. Ik heb de volgende soorten buiten staan. Een special queen 9x van royal queen , kush van royal queen 3x, easy bud ook royal queen 10 x,[auto flower. Dan ak,47 10x ook royal queen[ auto flower] .Dan 8x lemon skunk van de wapwinkel. En dan nog 34 van multie seeds. [Van de 50 zaadjes] Dit zijn mannen en vrouwen. De rest is allemaal vrouwenlijk.. Ik teel het grootste deel van mijn planten als guerilla. En in dit deel van het land is een soort zand grond. Ik heb de pleken een maand of 2 a 3 bemest met paardemest ,gemaaid gras . onbehandeld zaagsel, brandneltels. Stengels vam mais, Heb deze info van het forum gehaald. En ik moet zeggen dat het werkt. alle benodigheden voor de plant zitten hier in. Vlak voor ik de planten zet gooi ik er nog wat npk door. Verder eigenlijk niets behalve vis emulsie [ zelf gemaakt het is niets meer dan vis afval , eet een visje of een paar. en wat je over houd kook je een tijd. afkoelen klaar]. Ik meng mijn fishmix altijd 50, 50 met fishmix [biobizz] en zelfgemaakte fishmix dit werkt goed en bespuit me pantjes geregeld mee , Meer als ze bloeien. En als ze gaan bloeien voeg ik al tijd nog wat pk mest stof toe . In de vorm van bloedmeel en bendermeel. Nu heb ik me planten door elkaar staan. en een aantal de special queen, en de lemon skunk en een paar van multie seeds. zelfs de bladeren zo groot als me hand. Worden geel eerst plekjes aan de zij kant, dan plekjes op het blad. dan het hele blad. een blad of 8 10 per plant. En 1 plant waar bladeren naar beneden oprollen.Het is raar want een andere soort die er dan naast staat ziet er mooi uit. Ik heb geen idee wat het is. En heb er een aantal 4 a 5 dood terug gevonden net geplante plantjes . Wie kan mijn helpen. Dan heb ik ook nog slaken probleem op een andere plek. Naakt slakken. Dit heeft me ook een aantal jonge plantjes gekost. Weet iemand ook voor dit probleem een goede op lossing . een natuurlijk oplosing die werkt. Doe liever geen slake korels. Dan heb ik me planten voor het eerst dit jaar bespoten met bayer spuitbuis tegen spin luis tripsen witte vlieg. Is volgens mij toch niet het beste middel . Werkt wel heel goed zelfs maar ben ook wel bang dat de gele bladeren hier door komen. Dus ook oplosing gezocht voor ongedierte. En ook hier voor zoek ik een natuurlijke oplosing. Heb uien water geprobeerd , water gekook met een beetje shag. Maar dit werk niet echt. Wie oh wie kan me helpen P,S als jullie foto,s willen zien laat het dan weten. Dan zal ik gaan uitzoeken hoe ik foto,s kan bij voegen
    Last edited by Guerilla 1; 28 June 2012, 23:55.

    #2
    Re: help probleem met mijn buiten planten

    Hey Guerilla,

    Ik ben ook nieuw op het forum en bezig met mn 1e kweek guerilla-stijl. Ik heb ook wat nagelezen over slakken en heb je kopertape al geprobeerd? Strip ervan om je stam en de slakken krijgen een shock. Heb t gegoogled kost je iets v 7/8 euro.

    Comment


      #3
      Re: help probleem met mijn buiten planten

      nee dat heb ik nog niet geprobeerd.Ik heb wel gewoon koper er om heen gehad.Had gelezen dat dit ook zal helpen.Niet dus.Ik heb uit eindenlijk maar slakenkorels van bayer er om heen gegooid. Dit werkt echt heel goed. En aangezien dat ik nog al wat planten heb is zo kopertape niet te betalen. Maar nu heb ik volgens mij weer last van wittevlieg. zitten ik de jongen bladeren gaatjes. Ik denk witte vlieg.Maar ik denk ook dat de wiet plant een hele taaie plant is.Is tensloten familie van brandnetel en hop.Ook alle bij taaie planten. Maar goed ik had wel een groote uitval in me aantal zaad wat uit eindenlijk mooie planten zijn geworden.Maar de planten die ik heb staan zijn heel mooi. voor al de easy bud en de ak ,47 staan al mooi te bloeien ik zal nog wat meer foto,s van mijn anderen planten er bij zetten wat jw ziet is ,, easy bud,, special queen ,,multie seeds ak,47. IK denk dat ik oor de eerste keer guerilla kweek ik tot nu toe toch wel geluk heb gehad .Me planten doen het goed ondanks het slechte weer. En er is maar 1 plek van me gevonden .Koste me 10 planten.Maar je moet je planten gewoon sprijden. een stuk of 10 niet meer bij elkaar.Oh ja als iemand weet wat het is wat die kliene gaatjes in me bladeren maakt laat het me dan even weten Foto-0090.jpgFoto-0086.jpgFoto-0098.jpgFoto-0099.jpgFoto-0101.jpgFoto-0102.jpgFoto-0104.jpgFoto-0103.jpgFoto-0089.jpg

      Comment


        #4
        Re: help probleem met mijn buiten planten

        Wantsen maken gaatjes in je bladeren net een perforater
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X