Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten aan elkaar vastbinden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten aan elkaar vastbinden.

    Korting op 420shop
    Hey ik wil er graag nog 3 autoflowers bijzetten, naast mn 4 plantjes. Maar dan heb ik er natuurlijk 7.
    Ik dacht eraan om ze even een paar weekjes te laten groeien en dan met de stammetjes bij elkaar (met een touwtje er losjes eromheen die je kunt verstellen ofzo) zodat het lijkt op 1 plantje. Natuurlijk hebben ze dan ipv alle wortel ruimte maar 1/3 van die ruimte en zal de opbrengst niet optimaal zijn. Maar zou ik zo 3 plantjes op 1 plant kunnen laten lijken die dan bijvoorbeeld getopt is. (maar dan met 3 hoofdtoppen).

    Of ik dacht misschien dan je een klein stukje van de zijkant van de stam af zou snijden en ook bij de andere en dat een paar dagen tegen elkaar aan laten zitten en dat de 2 planten dan aan elkaar zouden hechten ofzo?

    Ik zeg maar wat, maar ik zoiets mogelijk?
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Je kan 2 planten op de stam van een andere plant hechten dan is het legaaal maar 1 plant. Je hebt dan natuurlijk wel weinig wortels voor zon grote plant
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Planten aan elkaar vastbinden.

      ooooovet kan je dan ook weer een plant aan die 2 planten hecten wel vet dit ga ik waarschijnlijk doen oke
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment


        #4
        Re: Planten aan elkaar vastbinden.

        Dat is geen gemakkelijke bedoeling, je kan je planten verliezen...
        Enten van wietplanten heb ik nog nooit een goed resultaat van gezien.

        Comment


          #5
          Re: Planten aan elkaar vastbinden.

          Bij mij is het eens goed gelukt met hennepplantjes, ik sneed de stam dan half (leit ze beiden nog in de grond staan met hun eigen wortels) en als ze in elkaar waren gegroeid haalde ik dan de wortels weg

          maar het is inderdaad omslachtig zou het zelf ook nooit serieus doen het was bij mij gewoon een experimentje
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Planten aan elkaar vastbinden.

            Mijn vader zit toevallig bij een appelboom ent-club. Ik vraag hem wel ff.
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

            Comment


              #7
              Re: Planten aan elkaar vastbinden.

              Dat gaat je buiten niet lukken denk ik.
              Appelbomen zijn ook veel houtiger dan Cannabis, dat kan je niet vergelijken.
              In een steriele omgeving is het al vrij moeilijk en er is idd grote kans dat je alle planten verliest door stamrot. (schimmel)

              Als je een beetje para bent, zet je er zelf gewoon 5 en vraag je alle leden van die appelclub om in hun boomgaard een plant voor je bij te zetten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X