Politie, en nu?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Evilicious
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 63

    #1

    Politie, en nu?

    Korting op 420shop
    Middag, (goede laat ik maar even weg nu)

    Zojuist de planten op moeten ruimen ivm politie en een huurhuis.
    3 nothernlights in de zwarte potten mogen naar een dakterras. De 2 lowryders staan volop in bloei en ik weet niet wat ik daar nu mee moet.
    Binnen afbloeien? Doneren? Kliko?

    Ben er echt van over de spreekwoordelijke emmer foto.JPG.jpgfoto.JPG (1).jpg
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #2
    Re: Politie, en nu?

    niet binnen zetten, als degene die je in eerste instantie verraden heeft het ruikt komen ze nog een keer en ben je echt de lul.
    beter even een goed tehuis voor ze regelen

    Comment

    • justforfun
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 553

      #3
      Re: Politie, en nu?

      Of gewoon denken dat je blij mag zijn dat je jouw huurhuis niet uit bent gegooit. Want dat is wel doorgaans het beleid bij huurhuizen.

      Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment

      • supersilverhaze
        Banned
        • Mar 2010
        • 182

        #4
        Re: Politie, en nu?

        miss guerilla plekje zoeken om ze af te bloeien?

        Comment

        • Evilicious
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 63

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door 010
          niet binnen zetten, als degene die je in eerste instantie verraden heeft het ruikt komen ze nog een keer en ben je echt de lul.
          beter even een goed tehuis voor ze regelen
          Ze zijn al weg, 3 elders op dakterras. De andere binnen bij vrienden tot morgen. Dan naar de boerderij tot 12 juli omdat ze dan op vakantie gaan. Ik hoop te kunnen knippen tegen die tijd...

          Comment

          • francoLWD
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2012
            • 37

            #6
            Re: Politie, en nu?

            ikke heb nu 4 jack herer kan nog wel eentje bij, maar je woont zeker niet in friesland regio xD

            Comment

            • Evilicious
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 63

              #7
              Uhm nee Brabant haha

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Politie, en nu?

                Ergens in een bos neer zetten nu in de donkere nacht spannent ook nog
                God was never on your side..

                Comment

                • francoLWD
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2012
                  • 37

                  #9
                  Re: Politie, en nu?

                  ja dan zou ik zeggen ergens guerilla style lekker in t bos

                  Comment

                  • imtheganjaman
                    Banned
                    • Feb 2011
                    • 145

                    #10
                    Re: Politie, en nu?

                    In de mais miss ook een goed idee? :p

                    Comment

                    • AmericanIndian
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2010
                      • 218

                      #11
                      Re: Politie, en nu?

                      guerilla spot zoeken!

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #12
                        Re: Politie, en nu?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Evilicious
                        Ze zijn al weg, 3 elders op dakterras. De andere binnen bij vrienden tot morgen. Dan naar de boerderij tot 12 juli omdat ze dan op vakantie gaan. Ik hoop te kunnen knippen tegen die tijd...
                        Opgelost.

                        Comment

                        Bezig...