Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaten in bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaten in bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb gaten in mijn bladeren, ik zag al dat er iets beginnends aan zat te komen maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

    Hier zijn de foto's.







    Ik heb verschillende vermoedens:

    1. Ik heb de grond bemest, dit zou wel eens de boosdoener kunnen zijn?
    2. Teveel/Te weinig water, al vind ik dat wel vreemd. Ik geef ze altijd als ik thuiskom water, en ze staan vanaf een uurtje of 2-3 in de zon (misschein te laat?)
    3. Insecten, maar dat lijkt mij vreemd, alleen de bovenste bladeren lijken aangevroten...

    Kunnen jullie mij uit de brand helpen?

    #2
    Re: Gaten in bladeren

    slakken oid.. niet te druk om maken

    Comment


      #3
      Re: Gaten in bladeren

      Ait, dus gewoon wat koper om de plant heen spannen, of wat slakkenkorrels strooien dus...?

      Comment


        #4
        Re: Gaten in bladeren

        bier val maken >

        Comment


          #5
          Re: Gaten in bladeren

          Enlighten me?

          Comment


            #6
            Re: Gaten in bladeren

            slakken komen op bier af maar als ze erin gaan verdrinken ze of sterven ze van de alcohol geen idee maar ze gaan iig dood
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Gaten in bladeren

              Dus zet alcohol neer en je lokt slakken niet elke slak is dol op bier is mijn erv 10 verzuipen en nummer 11 freet je plant op
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Gaten in bladeren

                Ja idd, dat heb ik dus ook zon gevoel. Ik heb anti slakkenkorrel gehaald en rijkelijk bestrooid over mijn stukje war de planten staan. Als eht goed is is het na 2-3 dagen wel over met die ongein.

                Comment


                  #9
                  Re: Gaten in bladeren

                  Slakken lijkt mij sterk, ik heb hetzelfde gehad, ik denk dat je last hebt van Spint. Wat bij mij hielp, is knoflookwater maken, dat doe je alsvolgt:
                  2/3 knoflooktenen fijn snijden, in een kom/groot glas leggen, en er dan warm water bij doen. Dit af laten koelen 2 uur, en dan op de bladeren, zowel onder als boven, spuiten.
                  Succes, het zijn lastige beestjes, ik kan je ook aanraden er met je vingers die bijna-niet-zichtbare beestjes eraf te vegen.
                  Amnesia & NL x Big Bud Autoflower Females buitenkweek verslag! Klik!

                  Comment


                    #10
                    Re: Gaten in bladeren

                    Ok ik heb het gemaakt. Het ruikt lekker

                    Maar is 1x spuiten genoeg of moet je het meerdere keren doen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Gaten in bladeren

                      Is het gelukt met dat lookwater? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en na wat snollen in dit forum, Bayer insectenspray (bio) gebruikt. Lijkt me ni geminderd maar helemaal gestopt lijkt het niet.

                      Succes in ieder geval...

                      Comment


                        #12
                        Re: Gaten in bladeren

                        ziet eruit als slijmresten op het blad dus ik denk slakken. kilootje zout kopen en om je potten heen strooien geen slak die het nog in z'n kop haalt om je vriendin lastig te vallen ^^

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        ziet eruit als slijmresten op het blad dus ik denk slakken. kilootje zout kopen en om je potten heen strooien geen slak die het nog in z'n kop haalt om je vriendin lastig te vallen ^^

                        excuus voor dubbelpost

                        Comment

                        Bezig...
                        X