Help heb ik toprot?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • renszor
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 49

    #1

    Help heb ik toprot?!

    Korting op 420shop
    2012-07-05 18.27.16.jpg2012-07-05 18.27.39.jpg2012-07-05 18.27.58.jpg2012-07-05 18.28.11.jpg

    Ging net even bij mn plantje kijken en toen zag ik dit!

    De rotzooi op foto 2 trok ik er zo uit. Het viel bijna!

    Wat denken jullie? Toprot en gelijk omhakken?
  • justforfun
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 553

    #2
    Re: Help heb ik toprot?!

    duidelijk toprot. De beschadigde delen ruimschoots weghalen. Werk daarbij proper om zo de schone delen niet te besmetten. Regelmatig je schaar en vingers wassen met alcohol om besmetting te voorkomen. Ik bewerk de afgeknipte stelen met groene zeep, zo blijft deze in tact en voorkom je dat het daar verder gaat.

    Helemaal omhakken is niet nodig. Zorg wel voor voldoende ventilatie.
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    Comment

    • renszor
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 49

      #3
      Re: Help heb ik toprot?!

      ja volgens mij zit het ook in de hoofdstam.. Zal ik gewoon de bovenste top er af halen?
      Dat is de enige top met rot...

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #4
        Re: Help heb ik toprot?!

        Ja, zo snel mogelijk. En zorgen voor ventilatie.
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        • calmos
          Expert Stoner
          Member
          • May 2012
          • 82

          #5
          Re: Help heb ik toprot?!

          hey renszor, heb net hetzelfde gehad, alles zo goed mogelijk voorzichtig verwijderd, en lijkt nu niet meer uit te breiden...
          veel succes, ze ziet er anders wel mooi uit

          cheers
          calmos

          Comment

          Bezig...