too late for guerilla?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bokkie
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 131

    #1

    too late for guerilla?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben sinds kort begonnen met mijn eerste kweekje (binnenkweek) maar heb nu de smaak te pakken en wil eigenlijk ook nog wat guerilla gaan doen
    Zijn er nog mogelijkheden om dit nog op te starten voor dit jaar of ben ik te laat?
    Zou jammer zijn want lijkt me een leuke sport

    Alvast bedankt voor de reacties
    Gr,

    Bokkie
  • TheovS
    Banned
    • Apr 2012
    • 157

    #2
    Re: too late for guerilla?

    sport.. lol..
    kan nog wel.. heb gisteren nog wat afjes in het bos gezet.

    succes

    T-o

    Comment

    • 010
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 357

      #3
      Re: too late for guerilla?

      inderdaad, gewoon doen kan nog

      Comment

      • LesTaTTiM
        Chronic Stoner
        • Apr 2012
        • 157

        #4
        Re: too late for guerilla?

        Jep kan nog, kheb zelf ook nog 2 autoflowers klaarliggen voor het bos.

        Comment

        • Bokkie
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 131

          #5
          Re: too late for guerilla?

          Thanks guys, dat is goed nieuws!
          Ik heb ook een paar snelle planten gevonden: Green-O-matic autoflower gefeminiseerd van Greenhouse
          Op de site staat: "De Green-O-matic is klaar om te oogsten in 55 dagen" dus dat gaat lekker snel.

          GreenOmatic.jpg

          Leuk! Ga van het weekend me verder inlezen en wat locaties bezoeken
          Bedankt voor alle reacties en een goede kweek iedereen!

          Comment

          • LesTaTTiM
            Chronic Stoner
            • Apr 2012
            • 157

            #6
            Re: too late for guerilla?

            Bokkie, 55 dagen is wel heel optimistisch en zeker buiten met onze zomer, en dan nog heb je je grond voorbewerkt?

            Denk dat je makkelijk nog 3-4 weken eraan kan plakken.

            Maar gewoon doen, je redt t echt wel

            Comment

            • 010
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 357

              #7
              Re: too late for guerilla?

              het hoeft niet eens een autoflower te zijn hoor.
              in de gewone fem heb je ook soorten die vroeg klaar zijn

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: too late for guerilla?

                afgelopen jaar heb ik drie rondes guerilla gedaan (gedeeltelijk overlappend), de eerste waren eind juni klaar. Helaas nu laat moeten beginnen, maar nog steeds denk ik er wel twee rondes uit te persen met een beetje nazomer.

                Planten dus, zet vol die bossen !
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...